دکتر زیبایی شکم

دکتر زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی یکی از باارزش ترین جراحی‌های زیبایی شکم  است که در سایت RealPatieatings ۹۵.۲ درصد رضایت بیماران را کسب کرده است. این روش در سایت RealSelf دارای امتیاز ۹۵٪ Worth It بود. در هر صورت، این آمار نشان می‌دهد که عمل جراحی شکم می‌تواند نتایج و نتایج زیبایی شناختی مورد نظر را  برای اکثز متقاضیان به همراه داشته باشد. اما انتخاب جراح پلاستیک مناسب برای ابدومینوپلاستی یکی از ملاحظات کلیدی برای دستیابی به یک نتیجه موفق است. این مطلب مراحلی را که می‌توانید برای انتخاب یک جراح فوق‌ تخصص ابدومینوپلاستی  را دنبال کنید، به طور برجسته عنوان می‌کند.

مرحله ۱: به دنبال گواهینامه معتبر  باشید

اولین قدم برای یافتن جراح پلاستیک مناسب برای ابدومینوپلاستی، بررسی گواهینامه بورد است. سایت جامعه جراحان پلاستیک و زیبایی یک سازمان مستقل است که به متخصصان جراحی پلاستیک که بالاترین استانداردهای کیفیت و حرفه ای بودن را رعایت می کنند گواهی می دهد. عضویت در سازمان های حرفه ای مانند انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی یکی دیگر از شاخص های مهمی است که جراح سطح بالایی از مراقبت را ارائه می دهد. به دنبال گواهینامه های معتبر بسیار مهم است زیرا همه حرفه ای هایی که ادعا می کنند “جراحان زیبایی” هستند آنچه را که برای انجام کار لازم است  را ندارند.

مرحله ۲: تجربه جراح را تأیید کنید

یکی دیگر از نکات مهم در هنگام جستجوی متخصص مناسب برای ابدومینوپلاستی سطح تجربه است. شما باید با یک حرفه ای کار کنید که در عمل زیبایی خاصی که به دنبال آن هستید تجربه بالایی داشته باشد. از جراح در مورد صلاحیت های علمی، آموزش های اضافی و تجربه انجام انواع مختلف عمل های جراحی شکم بپرسید. این باید قبل از تصمیم گیری نهایی در مورد اینکه کدام جراح باید جراحی شما را انجام دهد باشد،  زیرا اطلاعات مهمی در مورد توانایی های آنها به شما می دهد. انتخاب یک متخصص فوق تخصص ابدومینوپلاستی می تواند کمک زیادی به دستیابی به اهداف مورد نظر جراحی کند.

مرحله ۳: رویکرد جراح را ارزیابی کنید

جراحی زیبایی نه تنها علم محض است، بلکه نیاز به ظرافت های هنری نیز دارد. بهترین جراحان پلاستیک اغلب کسانی هستند که می توانند آموزش خود را با دستی هنرمندانه ترکیب کنند تا به نتایجی مطابق با انتظارات بیمار دست یابند. در طول ویزیت اولیه مشاوره خود، می‌توانید از جراح در مورد روش عملی او بپرسید تا تصوری از نحوه برخورد با این کار داشته باشید. بخواهید عکس های قبل و بعد از بیماران گذشته را ببینید. از درخواست توضیحات بیشتر بیمار و مطالعات موردی که دید صادقانه ای از سبک و روند کاری جراح به شما می دهد دریغ نکنید.

شما باید کار جراح را مشاهده کنید. یک راه عالی برای دریافت ایده از سطح مهارت جراح و نتایجی که می توانید انتظار داشته باشید این است که به عکس های قبل و بعد از جراح نگاه کنید. از جراح بخواهید تصاویر بیماران قبلی را که جراحی شکم انجام داده‌اند ببینید و در مورد تجربیات آن بیماران بپرسید. گاهی اوقات می‌توانید این عکس‌ها و داستان‌ها را به صورت آنلاین در گالری‌های عکس، وبلاگ‌ها و توصیفات بیماران پیدا کنید. اما حضوری هم بپرسید. یک جراح خوب همیشه آماده نشان دادن کار خود خواهد بود و ترسی از این مسئله ندارد.

مرحله ۴: مرکز جراحی

تامی تاک معمولا یک روش سرپایی است که در اتاق عمل جراح پلاستیک شما یا یک مرکز جراحی معتبر انجام می شود. مهم است که بدانید این روش در کجا انجام می شود و بررسی کنید که آیا مرکز از نظر ایمنی، کیفیت و مراقبت از بیمار معتبر است یا خیر. یک مرکز جراحی ایمن باید دارای مجوز دولتی باشد یا توسط نهادهای شناخته شده وزات بهداشت تایید شده باشد.

مرحله ۵: دریافت بازخورد

بازخورد از بیماران قبلی که روش مشابهی را دریافت کرده‌اند، می‌تواند بینش ارزشمندی در مورد سبک، رویکرد و تخصص جراح به شما بدهد. از جراح بخواهید تا شما را با برخی از مراجعه‌کنندگان  قبلی خود مرتبط کند و با آنها تماس بگیرید تا بدانید آیا آنها تجربه خوشایندی داشته‌اند یا خیر. شما می‌خواهید تا آنجا که ممکن است در مورد مزایای کار با جراح خاص و نگرانی‌هایی که ممکن است داشته باشید، بیاموزید. به این ترتیب، می‌توانید متخصص مناسب را انتخاب کنید و از نگرانی‌هایی که می‌توانند تجربه یا نتایج جراحی شما را خراب کنند، پیشگیری کنید.

مرحله ۶: به احساس خود توجه کنید

توجه به احساس شما در قبال جراح و تیم او قبل از انتخاب متخصص مناسب برای جراحی شکم مهم است. پزشک شما باید به عنوان یک فرد صادق شناخته شود که متعهد به کمک به شما برای دستیابی به نتایج مورد نظر با جراحی شکم است. آنها همچنین باید یک تیم پشتیبانی بسیار آموزش دیده و با تجربه داشته باشند تا مطمئن شوند که همه چیز در طول درمان به خوبی پیش می‌رود. اگر به نظر می‌رسد که یک جراح خاص به جای رفاه و اهداف شما روی سود متمرکز شده است، ممکن است این یک پرچم قرمز در نظر گرفته شود. شما باید بتوانید با جراح پلاستیک ارتباط  راحت و سطح خاصی از اعتماد به نفس را ایجاد  کنید.

نتیجه‌گیری

امروزه ده ها جراح پلاستیک برای انواع وسیعی از روش ها در دسترس هستند. یک سرچ ساده در اینترنت ممکن است با همه نام ها و گزینه های مختلف شما را  گیج نماید. با این حال، پیروی از نکات این مقاله به شما کمک می‌کند تا به متخصص مناسب مراجعه کنید تا بتوانید بیشترین بهره را از جراحی زیبایی شکم ببرید.

یادتان نرود انتخاب کنید با چه کسی احساس راحتی می کنید. پس از گذراندن ۳ مرحله اول، از خود بپرسید که آیا با جراح احساس راحتی می‌کنید؟ اعتماد بخش مهمی از پویایی بیمار-پزشک است و شما باید در کنار جراح خود احساس راحتی و اطمینان داشته باشید. اگر نه، ممکن است او انتخاب مناسب نباشد، و شما می‌توانید به جستجوی خود ادامه دهید. اگر آماده برداشتن گام بعدی در تحقیقات خود هستید، همین امروز با ما تماس بگیرید تا یک جلسه مشاوره برای شما ایجاد نماییم. همچنین می‌توانید عکس قبل و بعد برخی از بیمارانی که   جراحی شکم انجام داده‌اند را ببینید و نتایج آنها را مشاهده نمایید.

جهت مشاوره با دکتر حسینی‌نژاد برای انجام جراحی‌های زیبایی شکم می‌توانید از طریق این شماره نیز  ۰۹۳۸۷۷۸۳۷۴۷ با ایشان در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 2 =