لیفت صورت مردان

لیفت صورت مردان به دلیل ساختار متفاوت صورت، در مقایسه با زنان شامل تکنیک های جراحی متفاوتی است. استخوان‌هایی که صورت مرد را تشکیل می‌دهند اغلب ضخیم‌تر و با ویژگی‌های صورت سنگین‌تر هستند.

تکنیک های لیفت صورت برای مردان، با هدف طراوت و شادابی صورت به جای اینکه صورت به طور غیر طبیعی سفت یا بیش از حد زنانه به نظر برسد و با حفظ ویژگی‌های طبیعی صورت مردانه اخیراً پیشرفت چشمگیری داشته است.

اگر به فکر لیفت صورت بوده اید، به احتمال زیاد چند سوال دارید. اگر چنین است، دکتر حسینی نژاد می تواند در هر مرحله به شما کمک کند. ایشان یکی از بهترین جراحان پلاستیک لیفت صورت در اهواز هستند، که در ایجاد هارمونی صورت و بازگرداندن ظاهری جوان متخصص اند. لطفا تا پایان این مطلب با ما همراه باشید و هرگونه سوال در این رابطه را با ما مطرح نمایید.

لیفت صورت برای مردان

با افزایش سن، در مردان خطوط، چین و چروک‌هایی در سرتاسر صورت و گردن ایجاد می‌گردد. سالها آسیب ناشی از نور خورشید، رژیم غذایی نامناسب و استرس می تواند بر ظاهر شما تأثیر بگذارد. این علائم قابل مشاهده پیری می تواند باعث شود بسیاری از مردان احساس نارضایتی از چهره خود پیدا کنند.

مردان به طور فزاینده ای از علائم اولیه پیری آگاه می شوند و مایلند قبل از آشکار شدن آنها به این علایم رسیدگی کنند. ممکن است برای برخی تعجب آور باشد که یکی از محبوب ترین عمل های زیبایی برای مردان، لیفت صورت است که به آن رایتیدکتومی نیز می گویند.

جراحی لیفت صورت در مردان بر دستیابی به خط فک و چانه کاملاً مشخص بدون افزودن حجم اضافی به نواحی صورت که ممکن است منجر به زنانه شدن صورت شود، تمرکز دارد. مردان معمولاً با کیسه های زیر چشم، از دست دادن حجم در ناحیه شقیقه و تشکیل خط در امتداد خط فک مراجعه می کنند.

جراحی لیفت صورت و لیفت گردن همچنان استاندارد طلایی در جوانسازی صورت برای معکوس کردن علائم پیری و بازگرداندن ظاهری جوان است. و به افراد مسن اجازه دهد تا زمان را به عقب برگردانند تا روحیه جوانی را بهتر نشان دهند.

لیفت صورت برای مردان در سه سال گذشته در بریتانیا بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته است. محبوب ترین تکنیک برای لیفت صورت برای مردان مینی لیفت صورت است.

اهمیت جراحی لیفت صورت مردان

لیفت صورت مردانه نسخه ای طراحی شده از روش سنتی لیفت صورت است که به طور خاص برای رفع نگرانی های منحصر به فرد پیری صورت مردان طراحی شده است. مانند یک لیفت صورت استاندارد، لیفت صورتدر آقایان با کاهش ظاهر چین و چروک های عمیق، افتادگی پوست، گردن ها و سایر علائم پیری صورت را جوان سازی می کند.

برخی از موارد کلیدی در رویکرد لیفت صورت مردانه در مقایسه با لیفت صورت زنانه وجود دارد، از جمله:

قرار دادن برش:

در بیماران مرد، برش‌ها ممکن است به گونه‌ای متفاوت قرار داده شوند تا موهای صورت و پیوندهای کناری را در خود جای دهند، که حداقل جای زخم قابل مشاهده را تضمین می‌کند و خط موی طبیعی را حفظ می‌کند.

ضخامت پوست:

مردان معمولاً پوست ضخیم‌تری نسبت به زنان دارند، که ممکن است برای دستیابی به لیفت و سفت‌کننده مورد نظر به تکنیک‌های خاصی در طول عمل نیاز داشته باشد.

ساختار صورت:

مردان عموماً دارای ویژگی‌های صورت قوی‌تر و زاویه‌دارتر از زنان هستند و هدف لیفت صورت در مردان حفظ این ویژگی‌های مردانه و در عین حال جوان‌سازی ظاهری است.

تفاوت‌های آناتومیکی:

مردان دارای خون رسانی گسترده‌تری در ناحیه صورت هستند که ممکن است خطر خونریزی در طول عمل را افزایش دهد. جراحان ماهر این را در نظر می گیرند و از تکنیک هایی برای به حداقل رساندن چنین خطراتی استفاده می کنند.

تفاوت بین لیفت صورت برای مردان و زنان 

هیچ تفاوت رویه ای بین یک بیمار لیفت صورت مرد و زن وجود ندارد. تمایز بین یک مراجعه کننده لیفت صورت آقا  و یک مراجعه کننده خانم در روند بهبودی و قرار دادن برش است. پوست مردان ضخیم تر از پوست زنان است که مردان را در معرض خطر بیشتری برای خونریزی حین و بعد از عمل قرار می دهد.

این امر همچنین مردان را مستعد ابتلا به عوارض نادری مانند هماتوم پس از لیفت صورت می‌کند. محل برش اغلب می‌تواند با موهای یا آرایش زنانه پوشانده شود و این اغلب برای مردان صادق نیست. این می تواند جایگذاری برش را مشکل کند و اغلب به یک چشم با تجربه و هنرمندانه نیاز دارد. البته ریش و سبیل می تواند به پنهان کردن جای زخم کمک کند.

تفاوت در ساختار چهره‌ها

ساختار صورت مردانه با زنان تفاوت اساسی دارد. مردان اغلب دارای خطوط فک و زنجیر برجسته‌تر با ابروهای سنگین‌تر و پیشانی‌های بزرگ‌تر هستند. بینی در مردان اغلب بزرگتر است و لب های نازک تری نیز دارند. این ویژگی های کلی صورت برای اکثریت قریب به اتفاق مردان صدق می کند.

تفاوت در ساختار صورت به این معنی است که لیفت صورت برای مردان باید به روشی متفاوت با زنان انجام شود. تراکم استخوان های صورت در مردان با استخوان های ضخیم تر و برجستگی های استخوانی برجسته تر بیشتر است.

بنابراین انجام جراحی لیفت صورت در مردان، به ویژه در افرادی که پوست ضخیم تری در ناحیه پایین صورت و گردن دارند، از نظر فنی چالش برانگیزتر است. لیفت صورت برای مردان معمولاً قسمت پایین صورت و گردن را برای جوانسازی موثر  هدف قرار می دهد.

لیفت صورت زنان و مردان چه ویژگی مشترکی دارد؟

لیفت صورت در خانم‌ها و آقایان برای دستیابی به جوانسازی طبیعی طراحی شده است. مردان و زنان معمولاً جراحی لیفت صورت را انتخاب می کنند زیرا به دنبال بازگرداندن ظاهری جوان تر و جذاب تر هستند. اصول عمل لیفت صورت برای مردان و زنان یکسان است. جراح با احتیاط بافت های زیرین صورت را بلند می کند و تغییر موقعیت می دهد تا گونه های صاف و شلی پوست در قسمت میانی و پایینی صورت را برطرف کند.

چه کسی برای این جراحی ایده آل است؟

افرادی که دارای موارد زیر هستند:

  • چین و چروک های اطراف چشم، دهان و بینی
  • خطوط عمیق در اطراف دهان و بینی
  • شیارهای ابرو
  • رسوب چربی در زیر چانه
  •  پوست شل در اطراف خط فک و چانه
  •  به طور کلی از سلامت خوبی برخوردار است. غیر سیگاری یا مایل به ترک سیگار برای کل دوره لیفت صورت است

بهترین روش لیفت صورت برای مردان چیست؟

این جراحی شامل لیفت کردن پوست، برداشتن چربی اضافی، سفت کردن ماهیچه ها و برداشتن پوست اضافی است.

مینی لیفت صورت مردانه:

این روش برای بیماران جوانی که تازه شروع به دیدن علائم پیری صورت می کنند مناسب است. و به عنوان یک روش کم تهاجمی با قابلیت سفت کردن پوست و بافت نرم در قسمت تحتانی صورت در نظر گرفته می شود. مردانی که دارای آرواره های وسیع و شلی فک هستند، می توانند با لیفت صورت مینی به خط فک و صورت باریک تر و واضح تر دست پیدا کنند. جراحی مینی لیفت صورت معمولاً با سایر روش های تکمیلی، از جمله بزرگ کردن چانه با استفاده از کاشت چانه یا انتقال چربی صورت برای دستیابی به ظاهری مردانه تر ترکیب می شود.

لیفت صورت با یک بخیه:

برای مردانی که علائم اولیه پیری دارند ایده آل است و یک گزینه عالی برای لیفت صورت مردانه است. درمان برای مردان جوان زیر ۴۵ سال انجام می شود و می تواند نتایجی را به همراه داشته باشد که می تواند بیش از پنج سال طول بکشد. لیفت صورت با یک بخیه یک روش کم تهاجمی با برش های کوتاه و اسکارهای تقریبا نامرئی است.

این روش برای رفع علائم پیری در قسمت میانی صورت، از لب بالایی که به سمت بالا تا گونه‌ها تا درست زیر پلک‌ها کشیده می‌شود، طراحی شده است. قسمت میانی صورت اغلب جایی است که اولین علائم پیری ظاهر می شود، از جمله چین های بینی و پلک های پایینی که گود شده به نظر می رسند.

جراحی لیفت صورت با یک بخیه می تواند ظاهر مردانه صورت مردان را با خلاص شدن از شر بافت های اضافی و بهبود ظاهر گونه های فرورفته بهبود بخشد. هنگامی که لیفت صورت با یک بخیه با لیفت گردن و بزرگ کردن چانه ترکیب شود، می توان به نتایج بهتری دست یافت تا خط فک تراش خورده و چانه قوی تر به نظر برسد.

دوره نقاهت پس از لیفت صورت با یک بخیه در مقایسه با لیفت صورت کوتاه‌تر است و انجام آن بیش از ۴۵ دقیقه طول نمی‌کشد. بسیاری از مردانی که لیفت صورت را با یک بخیه انجام می دهند، کمتر به جراحی لیفت صورت نیاز دارند.

تکنیک لیفت کامل:

این روش بیشتر در میان مردانی که در سن ۵۰ سالگی یا بالاتر هستند و شلی پوست گردن قابل توجهی دارند رایج است. لیفت صورت با برش کامل، قسمت های پایینی صورت شما، به خصوص خط فک شما را سفت می کند.

جراحی لیفت کامل صورت سنتی برای مردان برای رفع علائم شدید پیری صورت از جمله چین و چروک های گسترده، چین های بینی عمیق تر، چانه های برجسته، هایپرپیگمانتاسیون و شل شدن پوست گردن طراحی شده است. لیفت کامل صورت شامل ایجاد برش های بزرگتر است که اغلب تا خط مو کشیده می‌شود.

این برش ها ممکن است پس از بهبودی قابل مشاهده باشند و هر جای زخم لیفت صورت در مقایسه با لیفت صورت مینی اغلب قابل مشاهده است.

نتایج

یک لیفت صورت مردانه متحول کننده است و نتایج چشمگیری ایجاد می کند. این نتایج برای همه افراد متفاوت است اما نتایج بلافاصله و در هفته های بعد با کاهش تورم قابل توجه خواهد بود. نتایج نهایی سه تا شش ماه پس از عمل قابل مشاهده خواهد بود. لیفت صورت یک راه حل طولانی مدت برای علائم پیری است که آن را به یکی از موثرترین روش های ضد پیری تبدیل می کند.

نگرانی مردان در مورد لیفت صورت

 نگرانی در مورد امور مرتبط با انجام جراحی پلاستیک

برخی از مردان از انجام جراحی پلاستیک می ترسند زیرا دوست ندارند با انجام یک عمل زیبایی همراه باشند. سال‌هاست که درمان‌های زیبایی زنان را مورد هدف قرار می‌دهد، اما در ده سال گذشته، مردان بیشتری نیز این روش‌ها را انجام می‌دهند. با اعمال جراحی یا درمان‌های ماهانه پوست، مردان نیز می‌خواهند نسبت به ظاهر خود احساس خوبی داشته باشند.

ترس از ظاهر مصنوعی یا زیاده‌روی

این نگرانی برای مردان و زنانی است که به جراحی پلاستیک صورت فکر می‌کنند. هدف موفقیت آمیز جراحی پلاستیک این است که ظاهری جوان‌تر و جوان‌تر داشته باشید. این را می توان با مراجعه به یک پزشک باتجربه و واجد شرایط به دست آورد که بتواند نتایج طبیعی زیبایی به شما بدهد، بدون اینکه زیاده روی به نظر برسید. دکتر حسینی نژاد متخصصی است که به شما کمک می کند بهترین ظاهر خود را داشته باشید، در حالی که هنوز شبیه به خود قبلیتان هستید. هدف هر جراح با تجربه قدرت بخشیدن به شما و پذیرش فردیت شماست.

نگرانی در مورد ظاهر زنانه

یکی از رایج ترین تصورات غلط در مورد لیفت صورت مردان این است که ممکن است زنانه تر به نظر برسند، که اصلا درست نیست. لیفت صورت می تواند به شما کمک کند تا خط فک برجسته تر و مشخص تری داشته باشید. صورت شما برجسته تر، تراش خورده تر و جوان تر به نظر می رسد و ویژگی های مردانه بیشتری را در صورت شما نمایان می کند.

سوالات متداول

آیا مردان طاس می توانند لیفت صورت انجام بدهند؟

مردان طاس اغلب به اشتباه فکر می کنند که لیفت صورت برای آنها گزینه ای ندارد، مطالعات نشان می دهد که این درست نیست. لیفت صورت می تواند راهی عالی برای جوان سازی ظاهر صورت مرد باشد، حتی اگر مویی برای پنهان کردن جای زخم نداشته باشد. فقط یک جراح با تجربه و مهارت لازم است تا این روش را به خوبی انجام دهد.

بهترین سن برای لیفت صورت در آقایان چه سنی است؟

لیفت صورت به طور کلی برای افراد زیر ۳۰ سال مناسب نیست. در بیشتر موارد، لیفت صورت برای افرادی که در دهه های ۴۰، ۵۰ و ۶۰ زندگی می کنند، زمانی که علائم پیری شایع می شود، بهترین کار را انجام می دهند.

لیفت صورت در مردان چقدر دردناک است؟

۲ تا ۴ روز پس از جراحی کمی احساس درد خواهید کرد. ممکن است برای چند روز در باز کردن دهان خود مشکل داشته باشید. پوست اطراف برش احتمالا بی حس خواهد شد. با بازگشت احساس ممکن است کمی خارش یا درد داشته باشید. اما همه اینها موقتی هستند و با گذشت زمان از بین خواهند رفت. نتایج نهایی معمولاً برای اولین بار شش هفته پس از عمل شما مشاهده می شود، با بهبودهای مداوم فراتر از این نقطه بعید است زیرا روند بهبودی به طور کامل در طی ۱۲ ماه آینده تکمیل می شود.

آیا ۶۰ سالگی برای لیفت صورت مردانه سن زیادی است؟

بیشتر لیفت صورت بر روی افرادی انجام می شود که در اواخر دهه ۴۰ تا اوایل ۶۰ سالگی هستند. در این سن، اکثر افراد علائم معمولی پیری را تجربه می‌کنند: افتادگی پوست و چین و چروک‌های بیش از حد، به‌ویژه در ناحیه پایین صورت و پاها. در بیشتر موارد، عمل لیفت صورت می تواند شما را ده تا پانزده سال جوان تر نشان دهد.

چه جراحی صورت دیگری را می توان با لیفت صورت مردانه ترکیب کرد؟

لیفت ابرو -بزرگ کردن چانه- جراحی زیبایی پلک –جراحی بینی

خلاصه

شل شدن پوست اغلب یکی از اولین نشانه های پیری در مردان به دلیل کاهش سطح کلاژن در پوست است. این منجر به از دست دادن خاصیت ارتجاعی پوست می شود که منجر به ظاهر شدن گونه های فرورفته و چانه ها در امتداد خط فک می شود. مردان اغلب دارای خط فک مشخص تری در مقایسه با زنان هستند و زاویه فک مشخص تری دارد.

لیفت صورت مردانه برای خلاص شدن از شر این ویژگی های رایج پیری در مردان در یک عمل جراحی بسیار موثر است. یک جراح متخصص لیفت صورت باید از جنبه های خاصی از جراحی لیفت صورت در مردان آگاه باشد.

اجتناب از برداشتن بیش از حد بافت نرم با جراحی و جلوگیری از سفت شدن بیش از حد پوست که ممکن است به ظاهری غیر طبیعی منجر شود، مهم است.

هنگامی که تصمیم به عمل جراحی لیفت صورت گرفتید، توصیه می کنیم تمام جنبه های این عمل را به طور کامل بررسی کنید. اگر سؤالی در مورد این روش دارید، لطفاً با ما تماس بگیرید تا بتوانیم در مورد سوالتان به شما کمک کنیم.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 14 =