پیکرتراشی کل بدن در اهواز

پیکرتراشی کل بدن یک روش دگرگون کننده است که هدفش فراتر از کنتور یک ناحیه خاص از بدن است. این روش شامل فرم دهی و تغییر شکل چندین ناحیه  از بدن (به طو مثال ران، شکم) برای دستیابی به زیبایی شناسی هماهنگ و متعادل است.

در حالی که بسیاری از افراد ممکن است در ابتدا کانتورینگ را فقط با شکم یا ران ها مرتبط کنند، این رویکرد جامع می تواند بازوها، پشت کمر و پهلوها و باسن را نیز برای ایجاد یک اندام متناسب تر مورد بررسی قرار دهد.

این روش متحول کننده در سال های اخیر محبوبیت پیدا کرده است زیرا افراد بیشتری به دنبال پیکرتراشی بدنشان برای مطابقت با تصویر ایده آل خود هستند. از لیپوساکشن گرفته تا شکم و لیفت سینه، جراحی کانتورینگ بدن طیف وسیعی از گزینه ها را برای کمک به افراد در دستیابی به شکل دلخواه ارائه می دهد.

پیکر تراشی کل بدن چیست؟

چندین دهه است که عمل هایی مانند تامی تاک و لیفت سینه وجود داشته است، چیزی که جراحی کانتورینگ بدن را متفاوت می کند، هم مقدار پوستی است که برداشته می شود و هم این واقعیت که این روش معمولاً بیش از یک ناحیه از بدن را پوشش می دهند. در مطلب جراحی پیکرتراشی به طور جامع به معرفی این عمل پرداخته ایم که جهت آشنایی بیشتر می توانید به این مطلب رجوع کنید.

به طور مثال محبوب ترین [روش] در پیکرتراشی کل بدن لیفت پایین تنه است که شامل شکم، قسمت بیرونی ران ها و ناحیه اطراف قسمت میانی است.

کانتورینگ بدن یک جراحی ترمیمی برای برداشتن افتادگی پوست و چربی اضافی و بهبود شکل و تون بافت زیرین است که نتیجه بدنی با خطوط صاف تر است. که ممکن است پس از کاهش وزن انجام شود، زمانی که پوست به طور کامل جمع نشود.

پیکر تراشی بدن اغلب به صورت مرحله‌ای انجام می‌شود و ممکن است ماه‌ها طول بکشد. نواحی که اغلب تحت تأثیر پوست شل قرار می گیرند عبارتند از: بازوها، سینه ها، شکم، باسن، کشاله ران و ران ها.

مزایای کلیدی جراحی کانتورینگ کامل بدن

توانایی آن در بهبود کلی برای کسانی است که کاهش وزن قابل توجه یا بارداری را تجربه کرده اند. با از بین بردن پوست و چربی اضافی در حالی که بافت های زیرین را سفت می کنند، افراد می توانند در نهایت به فرمی دست پیدا کنند که برای آن بسیار تلاش کرده اند.

علاوه بر این، این روش نه تنها بهبودهای فیزیکی، بلکه مزایای روانی قابل توجهی را نیز ارائه می دهد، زیرا می تواند اعتماد به نفس را در افرادی که مدت ها با تصویر بدن خود دست و پنجه نرم کرده اند، بازگرداند.

هنگام در نظر گرفتن جراحی کانتورینگ کامل بدن، بسیار مهم است که با یک جراح پلاستیک باتجربه مشورت کنید که پیچیدگی های مربوط به پرداختن به چندین ناحیه بدن را به طور همزمان درک می کند زیرا علاوه بر این موارد گاهی بیماران در مقایسه پیکراتراشی با لیپوماتیک و کدام برای آنها سودمندتر است(باتوجه به وضعیت بدنی) دچار سردرگمی می شوند .

با پیشرفت در تکنیک ها و تکنولوژی جراحی، بیماران اکنون می توانند منتظر دستیابی به نتایج جامع با کاهش زمان از دوره نقاهت افتادگی و جای زخم باشند. در نهایت، کانتورینگ کامل بدن، فرصت‌های جدیدی به روی افرادی که می‌خواهند بدن خود را به‌طور کامل به فرمی متناسب در بیاورند باز می‌کند.

نکات قبل از جراحی

قبل از انتخاب جراحی پیکرتراشی فول بادی، موارد مهمی که باید در نظر داشته باشید که عبارتند از:

جراحی پیکرتراشی بدن، جراحی مناسبی برای برداشتن چربی اضافی به تنهایی نیست. اگر پوست شما خاصیت ارتجاعی (کششی) خوبی داشته باشد و بتواند خطوط جدید بدن شما را کنتور نماید، لیپوساکشن می تواند رسوبات چربی اضافی را از بین ببرد. در مواردی که خاصیت ارتجاعی پوست ضعیف است، ترکیبی از لیپوساکشن و تکنیک های کانتورینگ بدن ممکن است توصیه شود.

کاهش وزن شما باید تثبیت شود. کاهش وزن بعد از جراحی باعث ایجاد پوست شل در پوست می شود. افزایش وزن به پوست سفت شده شما فشار وارد می کند و باعث ایجاد علائم کشش و زخم های گسترده می شود.

اگر جراحی کاهش وزن انجام داده اید، پزشک شما از نزدیک با پزشک شما همکاری می کند تا تعیین کند که چه زمانی برای شما مناسب است که کانتورینگ بدن را شروع کنید.

برش‌ها (بریدگی‌ها) زیادی ایجاد خواهد شد. شما باید برای زخم های گسترده آماده باشید.

به هزینه مالی فکر کنید. جراحی زیبایی معمولاً واجد شرایط تخفیف بیمه درمانی نیست. با این حال، جراحی ترمیمی واجد شرایط است.

مسائل پزشکی مربوط به جراحی پیکرتراشی کل بدن

قبل از عمل، باید طیف وسیعی از مسائل پزشکی را با پزشک خود در میان بگذارید.

پزشک در مورد سلامت جسمانی یتان با شما صحبت خواهد کرد

معاینه به پزشک کمک می کند تا تصمیم بگیرد که آیا درمان مناسب سابقه پزشکی است یا خیر – برخی از شرایط پزشکی از قبل موجود و هر عمل جراحی که در گذشته انجام داده اید ممکن است بر تصمیم گیری در مورد این عمل تاثیر بگذارد. از جمله نوع بیهوشی مورد استفاده، خطرات و عوارض احتمالی – مهم است که خطرات و عوارض را درک کنید تا بتوانید بررسی کنید که آیا کانتورینگ بدن برای شما مناسب است یا خیر.

دارو

پزشک خود را در مورد داروهایی که به طور منظم مصرف می کنید یا اخیراً مصرف کرده اید، از جمله داروهای بدون نسخه مانند روغن ماهی و مکمل های ویتامینی در واکنش های قبلی به داروها، به پزشک خود بگویید، اگر تا به حال واکنش بدی داشته اید یا عارضه جانبی هر دارویی، از جمله آماده سازی جهت بیهوشی برای جراحی.

پزشک شما دستورالعمل های دقیقی را در مورد آنچه که باید در خانه انجام دهید تا برای جراحی آماده شود، به شما ارائه می دهد. برای مثال، ممکن است به شما توصیه شود که داروی خاصی مصرف کنید یا دوز داروی موجود را تغییر دهید. تمام دستورالعمل ها را به دقت دنبال کنید.

عمل پیکرتراشی کل بدن

جراحی کانتورینگ بدن معمولاً تحت بیهوشی عمومی انجام می شود. گاهی اوقات ممکن است از اپیدورال (بی حس کننده موضعی که بدن را از کمر به پایین بی حس می کند) استفاده شود. پزشک تمام تلاش خود را می کند تا برش ها (بریدگی ها) را در چین های طبیعی پوست و در مناطقی که جای زخم ها توسط لباس ها پنهان می شود قرار دهد.

با این حال، این همیشه امکان پذیر نیست و ممکن است برخی از زخم ها قابل مشاهده باشند. کانتورینگ بدن انواع مختلفی دارد. بسته به شرایط فردی شما، پزشک ممکن است یک یا چند عمل جراحی را برای دستیابی به نتایج مطلوب توصیه کند.

چشم انداز بلندمدت

به یاد داشته باشید که: ظاهر شما در لباس بلافاصله تغییر می کند. با این حال، در صورت افزایش یا کاهش وزن زیاد در آینده، جراحی کانتورینگ بدن مانع از افتادگی پوست شما نخواهد شد. با افزایش سن، باید انتظار داشته باشید و بپذیرید که میزان مشخصی از افتادگی را داشته باشید.

جای زخم دائمی خواهد بود اما باید به مرور زمان محو شود. صبور باشید – بهبود زخم های جراحی  ممکن است حدود یک سال یا بیشتر طول بکشد. در حالی که ممکن است دو سال یا بیشتر طول بکشد تا وزن اضافی خود را کم کنید، ممکن است به همان اندازه طول بکشد تا نتایج پیکر تراشی بدن شما کامل شود. برنامه جراحی شما به آنچه می خواهید به آن دست یابید و همچنین بهترین قضاوت پزشک بستگی دارد.

جمع بندی:

در نتیجه، جراحی کانتورینگ فول بادی راه حلی متحول کننده برای افرادی ارائه می دهد که به دنبال رفع نقاط سرسخت چربی و پوست شل هستند که به رژیم غذایی و ورزش پاسخ نداده اند. این روش می تواند به طور قابل توجهی کیفیت کلی زندگی افراد را بهبود بخشد.

در حالی که بررسی دقیق خطرات و مزایای بالقوه جراحی کانتورینگ بدن بسیار مهم است، بسیاری از بیماران نتایج بلندمدت آن را ارزش سرمایه گذاری می دانند. برای درک کامل گزینه های موجود و تصمیم گیری آگاهانه، مشورت با یک جراح پلاستیک دارای مجوز معتبر بسیار مهم است.

برای دستیابی به اندامی که می خواهید، در نظر داشته باشید با یک متخصص واجد شرایط مشورت کنید تا گزینه های خود را برای جراحی کانتورینگ بدن بررسی کنید.

با صرف زمان برای تحقیق کامل و جستجوی راهنمایی های حرفه ای، افراد می توانند تصمیمات آگاهانه ای بگیرند که می تواند تأثیر مثبتی بر زندگی آنها بگذارد. دکتر حسینی نژاد در اهواز آماده پاسخوگی به سوالات شما عزیزان در این زمینه می باشند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − یک =