جراحی پیکرتراشی در اهواز

جراحی پیکرتراشی یا کانتورینگ بدن یک راهکار موثر برای بهبود ظاهر بدن است.  در واقع کانتورینگ بدن یک جراحی ترمیمی برای برداشتن افتادگی پوست و چربی اضافی و بهبود شکل و تون بافت زیرین است که نتیجه آن بدنی با خطوط صاف‌تر است. جراحی پیکرتراشی ممکن است پس از کاهش وزن عمده انجام شود، زمانی که پوست ممکن است به طور کامل جمع نشود. کانتورینگ بدن اغلب به صورت مرحله‌ای انجام می‌شود و ممکن است ماه‌ها یا حتی سال‌ها طول بکشد. نواحی که اغلب تحت تأثیر پوست شل و افتاده قرار می گیرند عبارتند از: بازوها، سینه ها، شکم، باسن، کشاله ران و ران‌ها.

با انجام مشاوره مناسب و رعایت دقیق دستورات پزشک، می‌توانید به نتایج دلخواه خود دست یابید. همچنین، به خاطر داشته باشید که جراحی پیکرتراشی ممکن است با خطرات و عوارضی همراه باشد، بنابراین باید تصمیم گیری خود را در مورد انتخاب بهترین جراح پیکر تراشی  با دقت و با اطلاع کافی انجام دهید. دکتر حسینی‌نژاد با چندین سال سابقه در زمینه جراحی‌های پلاستیک و زیبایی می‌تواند بهترین انتخاب برای انجام جراحی پیکرتراشی در اهواز برای شما مراجعه کننده گرامی باشند.

برای دیدن نمونه کارها و مشاهده تغییرات چشمگیر مراجعه‌کنندگان گرامی حتما با جناب دکتر در تماس باشید تا خیالتان از یک انتخاب درست و سودمند راحت گردد.

تمام اقدامات ما در مرکز معتبر جراحی با کارکنان متخصص بیهوشی (در صورت نیاز)  انجام می‌شود. با توجه به چندین روش درمانی پیکرتراشی، تیم متخصص دکتر حسینی‌نژاد در اهواز  می‌توانند به تعیین بهترین روش درمانی برای اهداف زیبایی شما کمک کنند.

پیکرتراشی  یا لیپوماتیک عموما به دو صورت انجام می‌گیرد، لیپولیز یک گزینه غیر جراحی کنتور است که از سرما، گرما، لیزرها و روش‌های دیگر برای پیکر‌تراشی استفاده می‌کند. گزینه‌های جراحی کنتورینگ نیز شامل تامی‌تاک، لیفت و لیپوساکشن است. جراحی دارای خطرات و بازگشت بیشتری است، اما به طور معمول نتایج قابل مشاهده‌تری را فراهم می‌کند. در این مقاله نگاه اجمالی به تمام این روش‌ها داریم تا شما با خواندن این مطلب به شناخت درستی از جراحی پیکر‌تراشی برسید و تصمیم درستی با کمک پزشک‌تان بگیرید.

کانتورینگ بدن چیست؟

کنتور بدن یا اصطلاح دیگر آن “پیکرتراشی بدن“یا Body sculpting یک روش پزشکی یا جراحی است که هدف آن تغییر شکل یک منطقه از بدن است. این فرایند ممکن است شامل روش‌های زیر باشد:

– از بین بردن پوست اضافی

– حذف چربی اضافی

– تغییر شکل یا کنتور منطقه مورد نظر

کنتور بدن به طور معمول به شما در کاهش وزن کمک نمی‌کند. بلکه به شما در تغییر شکل بدن و بهبود نواحی خاص که کاهش وزن موثر نبوده و یا پس از کاهش وزن قابل ملاحظه، پوست اضافی ایجاد شده است، کمک می‌کند.

چگونه بهترین جراح پیکرتراشی را بیابم؟

ممکن است بخواهید درباره پیدا کردن یک پزشک متخصص یا بیمارستان مناسب برای انجام جراحی پیکرتراشی مشورت بگیرید. در مشاوره اول خود، باید از پزشک خود درباره آموزش و تجربه‌ی او سوال کنید. زیرا بهتر است این روش توسط یک پزشک متخصص و آموزش‌دیده و با تجربه‌ی زیاد در انجام این عمل انجام شود.

برای پیدا کردن بهترین جراح پیکرتراشی، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

مطالعه و تحقیق:

مطالعه در مورد جراحان پیکرتراشی معروف و متخصص می‌تواند به شما کمک کند تا اطلاعات کاملی درباره تخصص و تجربه آن‌ها بدست آورید. مطالعه نقدها و بازخوردهای بیماران قبلی نیز می‌تواند راهنمایی خوبی باشد.

مشاوره با پزشکان دیگر:

از دیگر پزشکان یا دوستان و آشنایانی که تحت جراحی پیکرتراشی قرار گرفته‌اند، نظر و توصیه بگیرید. آنها ممکن است تجربیات مفیدی در مورد جراحانی که با آنها همکاری کرده‌اند، به اشتراک بگذارند.

 مراجعه به ارزیابی‌های اینترنتی:

در برخی وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌های ارزیابی بهداشت، می‌توانید بازخوردها و نظرات بیماران در مورد جراحان را مشاهده کنید. این بازخوردها می‌توانند به شما در انتخاب مناسب‌ترین جراح لیپوماتیک کمک کنند.

 مشاوره با چندین جراح:

مشاوره با چندین جراح متخصص در زمینه پیکرتراشی یا لیپوماتیک می‌تواند به شما اطلاعات بیشتری درباره روش‌های درمانی، تجربه‌ها و نتایج آن‌ها ارائه دهد. این مشاوره‌ها به شما کمک می‌کنند تا تصمیم بهتری بگیرید.

در نهایت، برای اطمینان کامل و انتخاب بهترین جراح برای شما، بهتر است ملاقات حضوری با جراحان انتخابی خود داشته باشید، سوالات خود را مطرح کنید و تمامی مسائل را با آنها بررسی کنید.

کنتورینگ بدن در اهواز

انواع مختلف جراحی پیکرتراشی(لیپوماتیک) چیست؟

به طور کلی به دو روش جراحی و بدون جراحی انجام می‌گیرد:

کانتورینگ بدن بدون جراحی که لیپولیز نامیده می‌شود، چندین روش لیپولیز وجود دارد:

کریولیپولیز:

این روش از خنک کردن کنترل شده برای یخ زدن و از بین بردن سلول‌های چربی بدون جراحی استفاده می‌کند که  یکی از نمونه‌های درمان کریولیپولیز است. (به عنوان مثال، CoolSculpting).

لیپولیز تزریقی :

تزریق اسید دئوکسیکولیک (دی اکسی کولیک اسید )به منظور تجزیه و از بین بردن سلول‌های چربی در نواحی خاص بدن استفاده می‌شود.

لیپولیز با لیزر:

انرژی لیزر برای گرم کردن و مایع کردن سلول‌های چربی استفاده می‌شود که سپس به طور طبیعی توسط بدن از بین می‌روند. یکی از نمونه‌های درمان لیزری لیپولیز است.

لیپولیز با فرکانس رادیویی :

از امواج اولتراسوند و گرما برای هدف قرار دادن سلول های چربی استفاده می کنند.

کنتور بدن جراحی که شامل:

لیپوساکشن:

این روش جراحی شامل از بین بردن ذخایر چربی اضافی از نواحی خاص بدن با استفاده از جذب می‌باشد.

 تامی‌تاک شکم (ابدومینوپلاستی):

شامل از بین بردن پوست و چربی اضافی از شکم و تنگ کردن عضلات شکمی برای داشتن یک شکل صاف‌تر و تناسبی است. این روش به همراه لیپوساکشن دو روش جراحی  زیبایی شکم هستند.

 لیفت بدن:

این روش به پوستی که بیرون زده و چربی اضافی در نواحی مختلف مانند شکم، ران و باسن وجود دارد، می‌پردازد.

لیفت بازو (براکیوپلاستی):

تمرکز این روش بر روی از بین بردن پوست و چربی اضافی از بازوهای بالایی است تا شکلی منحصر به فرد و تناسبی را ایجاد کند.

لیفت ران:

این عمل جراحی پوست و چربی اضافی را از ران‌ها برداشته و نتیجه آن ران‌هایی سفت‌تر و بهتر کنتور شده است.

مهم است بدانید که اثربخشی و نتایج روش‌های جراحی پیکرتراشی ممکن است بستگی به عوامل فردی مانند نوع بدن، وضعیت کلی سلامتی و تکنیک خاص مورد استفاده داشته باشد. توصیه می‌شود با یک پزشک متخصص مشورت کرده و گزینه‌ها و نتایج پتانسیل برای نیازهای خاص شما را تعیین کنید.

 به طور خلاصه گزینه‌های که برای Body sculpting به روش جراحی به‌کار می‌روند عبارتند از:

تامی تاک و لیفت:

این روش‌های جراحی شامل برداشتن چربی اضافی و پوست اضافی است. به عنوان مثال می‌توان به زیبا‌سازی شکم (ابدومینوپلاستی)، لیفت صورت (ریتیدکتومی)، لیفت سینه (ماستوپکسی) و جراحی چانه دوتایی اشاره کرد.

لیپوساکشن:

در این روش جراحی، چربی‌های اضافی از بدن با استفاده از جذب از بین می‌روند.

چرا از پیکر تراشی استفاده می شود؟

مردم انتخاب می‌کنند که به کمک Body sculpting شکلی متناسب‌تر و باریک‌تر به خود ببخشند و یا شکل مورد نظر را بدست آورند. اغلب این روش بر روی نواحی خاصی از بدن استفاده می‌شود که رژیم غذایی و ورزش تأثیری ندارند.

گاهی اوقات گزینه‌های جراحی هم می‌توانند پوست اضافی را از بین ببرند تا پوست صاف‌تر و جوان‌تر به نظر برسد. این روش‌ها می‌توانند به افرادی که پس از کاهش وزن قابل توجه پوست اضافی دارند کمک کنند. همچنین، می‌توانند پوستی که در اثر پیری طبیعی لاغر، بیرون زده یا چروک دار شده است را بهبود بخشند.

پیکرتراشی می‌تواند بر روی اکثر نواحی بدن تأثیر بگذارد. برخی از نواحی متداول شامل موارد زیر هستند:

– بازوها

– پشت

– شکم و پهلو‌ها

– باسن

– گردن و چانه

– ران‌ها

Body sculpting برای تناسب اندام

عمل پیکرتراشی

تمامی عملیات جراحی پیکرتراشی معمولاً تحت بیهوشی عمومی انجام می‌شود. گاهی اوقات ممکن است از اپیدورال (یک نوع بیهوشی موضعی که از کمر به پایین بدن تزریق می‌شود و بدن را بی‌حس می‌کند) استفاده شود. جراح تمام  تلاش خود را می‌کند تا برش‌ها (شکاف‌ها) را در چین‌های  طبیعی پوست ایجاد نماید و در مناطقی که به طور مخفی باشند، با این حال، این همیشه ممکن نیست و برخی از جای جراحی‌ها قابل رویت خواهند بود.

انواع مختلفی از پیکرتراشی  وجود دارد. بسته به شرایط شخصی شما، پزشک ممکن است یک یا چند عمل جراحی را برای دستیابی به نتایج مطلوب توصیه کند.

انواع  روش‌های جراحی پیکرتراشی عبارتند از:

– لیفت بدن پایین:

پوست اضافی از شکم، لگن، باسن و ران بیرونی برداشت می‌شود. جراح ممکن است تصمیم بگیرد یک برش اطراف بدن در منطقه لگن انجام دهد. این روش همچنین می‌تواند بهبودی در سطح پوستی ناهموار و ناهمواری‌های پوستی که به عنوان سلولیت شناخته می‌شود ایجاد کند. در برخی موارد، لیفت بدن پایین ممکن است در یک عمل جراحی انجام شود. در موارد دیگر، ممکن است برنامه‌ریزی شود که دو یا چند عمل جراحی انجام شود.

– لیفت ران:

پزشک برشی را در ناحیه شکم انجام می‌دهد که از داخل ران به زانو می‌رسد. پوست اضافی و چربی برداشت می‌شود. در برخی موارد، پزشک ممکن است برش را از ناحیه شکم به لبه خارجی باسن ادامه دهد تا شکل ران خارجی را بهبود ببخشد.

لیفت باسن:

پزشک برشی را در بالای باسن و در موارد لازم، در اطراف ایجاد می‌کندو قسمت‌های از چربی برداشت شده از بقیه نقاط و پوست با هم جمع شده و به محل تزریق می‌شود.

-لیفت سینه(ماستوپکسی):

پزشک برشی را دور آرئول پستان انجام می‌دهد و برش عمودی از آرئول تا زیر سینه ایجاد می‌شود. در بعضی موارد، برش افقی همچنین در خط تاج سینه لازم است. پوست اضافی برداشت می‌شود. در این روش، ممکن است از ایمپلنت سینه برای افزایش اندازه سینه استفاده شود.

-لیفت بازو(براکیوپلاستی):

پزشک برشی را در سطح داخلی بازو از زیر بغل تا مفصل آرنج انجام می‌دهد. با استفاده از بخیه، عضلات زیرین به منظور صاف و محکم شدن شکل بازوی بالا تنگ شده و پوست اضافی برداشت می‌شود.

قبل از پیکرتراشی چه اتفاقی می‌افتد؟

قبل از عمل، شما باید طیف وسیعی از مسائل پزشکی را با جراحتان در میان بگذارید. به ویژه در مورد سلامت جسمانی‌تان. این مطالب به پزشک کمک می کند تا تصمیم بگیرد که آیا درمان مناسب این سابقه پزشکی است یا خیر .

برخی از شرایط پزشکی از قبل موجود و هر عمل جراحی که در گذشته انجام داده اید ممکن است بر تصمیم گیری در مورد این عمل تاثیر بگذارد. از جمله نوع بیهوشی مورد استفاده، خطرات و عوارض احتمالی – مهم است که خطرات و عوارض را درک کنید تا بتوانید بررسی کنید که آیا کانتورینگ بدن برای وضع شما مناسب است یا خیر .

در مورد داروهایی که به طور منظم مصرف می کنید به پزشک خود اطلاع دهید. یا اخیراً  حتی اگر  داروهای بدون نسخه مانند روغن ماهی و مکمل‌های ویتامینی و یا حتی واکنش‌های قبلی به داروهایی که استفاده کرده‌اید مثلا اگر تا به حال واکنش بد یا عارضه جانبی از هر دارویی، از جمله آماده‌سازی بیهوشی برای جراحی داشته‌اید، به پزشک خود اطلاع دهید. پزشک دستورالعمل های دقیقی را در مورد کارهایی که باید در خانه انجام دهید تا برای جراحی آماده شوید، به شما می دهد. برای مثال، ممکن است به شما توصیه شود که داروی خاصی مصرف کنید یا دوز داروی موجود را تغییر دهید. تمام دستورالعمل ها را به دقت دنبال کنید.

به طور کلی قبل از انجام جراحی پیکرتراشی این، موارد مورد بحث قرار می‌گیرند:

– اهداف شما

– سوابق پزشکی شما، از جمله بیماری‌های موجود، حساسیت‌ها و جراحی‌های قبلی

– داروهایی که ممکن است در حال استفاده باشید، از جمله ویتامین‌ها و داروهای خریداری شده بدون نسخه

– استفاده از الکل، تنباکو یا مواد مخدر

پزشک نیز:

– ناحیه (های)ی مورد نظرتان را بررسی و اندازه‌گیری می‌کند.

– با استفاده از ماژیک، روی ناحیه (های) مورد نظرتان نقش کشی می‌کند.

– عکس‌هایی می‌گیرد.

– گزینه‌های شما را بررسی کرده و توصیه‌هایی می‌دهد.

– مخاطرات و گزینه‌ها را مرور کرده و در صورت تمایل به جراحی، در مورد بیهوشی و کنترل درد پس از عمل بحث می‌کند.

– در صورت تصمیم به ادامه روند، شما باید یک فرم رضایتنامه را امضا کنید. با امضای آن، شما به جراحتان اجازه می‌دهید که اقدامات لازم را انجام دهد. همچنین شما می‌پذیرید که مخاطرات روش را درک کرده و انتظارات واقع‌بینانه‌ای دارید.

بسته به نوع کنتور بدنی که انتخاب می‌کنید، تیم پزشکی ممکن است از شما بخواهد:

– آزمایش خون یا معاینه فیزیکی با پزشک اصلیتان انجام دهید.

– قطع کردن سیگار.

– قطع مصرف برخی از داروها (مانند آسپرین، NSAIDs و مکمل‌های گیاهی).

در حین لیپوساکشن و سایر کانتورینگ‌های جراحی چه اتفاقی می‌افتد؟

بیشتر عمل‌های زیبایی در مطب جراح، مرکز جراحی یا بیمارستان انجام می‌شوند. مدت انجام عمل ممکن است بین ۴۵ دقیقه تا چند ساعت باشد، بسته به نوع عملیاتی که شما دارید

برای عمل جراحی، تیم ممکن است:

– قبل از عمل، نقاط مربوطه را نشانه‌گذاری می‌شوند.

– شما روی میز جراحی قرار گرفته و بررسی های ایمنی توسط تیم پرستاری و بیهوشی انجام می‌گیرد.

– بیهوشی را (موضعی یا کلی) بر اساس نوع عملیات اجرا می‌شود.

– پوست در ناحیه جراحی را تمیز و آماده برش می‌گردد.

– با بریدن، تغییر موقعیت یا شکل بافت و چربی اضافی، جراح شکلی را که می‌خواهید ایجاد می‌کند.

– در abdominoplasty، تنگ کردن عضلات رایج است.

– پوست اضافی را جدا می‌شود.

– از روش لیپوساکشن نیز برای جذب چربی اضافی ، به تنهایی یا در ترکیب با سایر روش‌ها استفاده می‌نمایند.

– هر برش را هنگام اتمام عمل می‌بندند.

در طول لیپولیز غیرجراحی چه اتفاقی می‌افتد؟

بیشتر روش‌های لیپولیز در کلینیک انجام می‌شوند. هر جلسه حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول می‌کشد.

تیم ممکن است:

– به شما لباس مخصوص یا پیراهن بیمارستانی بدهد.

– شما را در یک صندلی یا روی میز دراز می کشید.

– پوست را با ماژیک نشانه‌گذاری شده.

– یک دارو در ناحیه‌ای که می‌خواهید چربی را کاهش دهید (برای لیپولیز تزریقی) تزریق گشته.

– از ابزاری (مانند میله) استفاده می گردد تا امواج فراصوت، پرتوهای لیزر، سردی یا گرما را بسته به نوع لیپولیز ارسال کنند،.

– بیشتر مردم نیاز به چندین جلسه درمانی دارند تا نتایج را ببینند.

بلافاصله پس از عمل پیکرتراشی

پس از عمل، ممکن است موارد زیر را تجربه کنید:

– لوله‌ای برای زدودن مایعات از زخم به منظور جلوگیری از تجمع مایعات

– کبودی و تورم

– احتمال احساس کاهش حس در ناحیه عمل شده

– درد و ناراحتی

– بانداژ یا دستگاه‌های پانسمانی بر روی زخم

– استفاده از لباس فشاری به منظور کاهش تورم.

مراقبت خود در خانه پس از جراحی پیکرتراشی

هرچند راهنمایی‌های مربوط به خود مراقبتی بستگی به راهنمایی پزشک شما دارد، اما راهنمایی‌های کلی شامل موارد زیر است:

– تا جای ممکن استراحت کنید. فقط پیاده‌روی آرام برای جلوگیری از لخته شدن خون هفت تا ده روز اول توصیه می‌شود.

–  از فعالیت‌های سخت یا ورزش را حداقل به مدت چهار هفته اجتناب کنید.

– مطمئن شوید که بخیه‌های شما تحت فشار قرار نمی‌گیرند. به عنوان مثال، لباس‌های تنگی را که ممکن است با زخم‌های شما فشار آورند، نپوشید.

– در صورت نیاز به دستور پزشک، برای مدت چند هفته لباس‌های فشاری مخصوص بپوشید.

– هر نوع خونریزی، درد شدید یا علائم غیرمعمول را به پزشک خود گزارش دهید.

برای پیکرتراشی بدن غیر جراحی، بلافاصله پس از عمل مطب یا کلینیک را ترک خواهید کرد. معمولاً نیازی به سواری به خانه نخواهید داشت و می توانید به طور معمول روز خود را سپری کنید.

البته بعد از انجام جراحی پیکرتراشی بدن، بیشتر افراد در همان روز به خانه برمی‌گردند، حتی بعد از عملیات جراحی.

 

مشاوره با دکترحسینی‌نژاد جهت امور زیبایی و جراحی لاغری

زمان ریکاوری بعد از جراحی پیکرتراشی چقدر است؟

زمان بهبودی پس از گزینه‌های جراحی می‌تواند بین چند هفته تا چند ماه طول بکشد، بستگی به میزان کار انجام شده و اندازه برش‌ها دارد.

گزینه‌های غیرجراحی زمان بهبودی کوتاه‌تری دارند. اکثر افراد بلافاصله پس از درمان به کار و سایر فعالیت‌ها برمی‌گردند.

جای زخم ممکن است دائمی باشد اما باید به مرور زمان محو شود. صبور باشید – بهبود زخم ها ممکن است حدود یک سال یا بیشتر طول بکشد. در حالی که ممکن است دو سال یا بیشتر طول بکشد تا وزن اضافی را از دست بدهید، ممکن است به همان اندازه طول بکشد تا نتایج کانتورینگ بدن شما کامل شود. برنامه جراحی شما به آنچه می خواهید به آن دست یابید و همچنین بهترین جراح پیکرتراشی بستگی دارد.

خطرات یا عوارض جراحی چیست؟

هر روشی – مانند لیفت و تامی تاک – جراحی است و بنابراین با خطرات خاصی همراه است، اگرچه نسبتاً غیر معمول است. خطرات می تواند شامل موارد زیر باشد:

عدم تقارن (هر دو طرف یکسان به نظر نمی رسند). خونریزی یا لخته شدن خون. عوارض ناشی از بیهوشی، مانند حالت تهوع، استفراغ یا مشکل در بیدار شدن از خواب. آسیب به اعصاب وعروق خونی، ماهیچه ها یا اندام ها. ریزش مو در نزدیکی برش ها.

هماتوم (یک حفره خون در زیر پوست)، که ممکن است نیاز به تخلیه داشته باشد. برش هایی که به درستی بهبود نمی یابند. عفونت آسیب عصبی که می تواند باعث ضعف، بی حسی یا تغییر در احساس پوست شود. درد یا تورمی که بیشتر از حد انتظار طول بکشد.

مشکلات قلبی یا ریه ها. نتایجی که دوست ندارید، که ممکن است به جراحی بعدی نیاز داشته باشد. زخم، موج دار شدن یا تغییر رنگ پوست. با گزینه‌های غیرجراحی، خطرات بسیار محدودتر هستند و شامل موارد زیر می‌شوند:

جوش یا ضایعه پوستی.

درد یا حساسیت.

پوست قرمز.

تورم.

نتایج نامطلوب و نیاز به جلسات مکرر.

چه زمانی باید به جراح خود مراجعه کنم؟

روش‌های غیرجراحی خطر بسیار کمی دارند، بنابراین احتمالاً مجبور نخواهید بود مراقب عوارض باشید. در صورت انجام عمل جراحی، باید علائم زیر را از عفونت یا سایر عوارض گزارش کنید: خونریزی، تخلیه، قرمزی یا تورم در محل برش. درد قفسه سینه. سرگیجه. تب بالا. درد شدید که با دارو تسکین نمی یابد. حالت تهوع یا استفراغ.

چشم انداز بلند مدت پس از جراحی کانتورینگ بدن

بسیاری از افرادی که عمل بدن سازی را انجام داده‌اند، مزایای زیر را گزارش می‌دهند:

بخش‌های بدنی با تناسب بیشتر.

ظاهر جوان‌تر و لاغرتر.

پوستی صاف‌تر.

بهبود نشانه‌های بالینی.

نتایج جراحی قابل توجهتر و فوریتر هستند. در مورد گزینه‌های غیرجراحی، ممکن است برای دیدن تفاوت چند هفته یا ماه زمان ببرد.

برای آینده، به یاد داشته باشید که: ظاهر شما در لباس بلافاصله تغییر می کند. با این حال، در صورت افزایش یا کاهش وزن زیاد در آینده، جراحی پیکرتراشی مانع از افتادگی پوست شما نخواهد شد. با افزایش سن، باید انتظار داشته باشید و بپذیرید که میزان مشخصی از افتادگی را داشته باشید.

گزینه‌های جایگزین برای جراحی پیکرتراشی

کنتور بدن می‌تواند به کاهش چربی و شکل دادن به مناطق مختلف بدن در صورتی کمک کند که رژیم غذایی و ورزش نتوانسته باشند. برای کسب نتایج با کیفیت و کاهش مشکلات پس از عمل، توصیه می‌شود در وزن ایده‌آل خود باشید. لیپولیز یک روش بی‌دردسر بدون جراحی است، و لیپوساکشن یک روش جراحی برای برداشتن چربی است.

روش‌های دیگر کنتور بدن، مانند برش پوست، می‌توانند پوستی که لخته و چین و چروک دارد را تنگ و صاف کنند. با پزشک خود درباره گزینه‌های موجود و خطرات آنها صحبت کنید.

گزینه‌های دیگر عبارتند از:

– رژیم غذایی سالم و کم چرب مصرف کنید.

– ورزش منظم.

– پذیرفتن خودتان، صحبت با یک مشاور یا روانشناس ممکن است به شما کمک کند تا از نگرانی‌هایتان درباره ظاهر خودتان عبور کنید و ممکن است تصمیم بگیرید که خودتان را به شکلی که هستید دوست دارید.

جمع‌بندی مطالب

این یادداشت بر نقش پیکرتراشی در مقابله با مناطقی از بدن که در برابر رژیم غذایی و ورزش مقاومت نشان می‌دهد، تأکید می‌کند. همچنین اهمیت بودن در وزن ایده‌آل برای نتایج بهینه و کاهش مشکلات را برجسته می‌کند. این مقاله بین لیپولیز بی‌دردسر و روش های جراحی به عنوان روش‌های برداشت چربی تمایز قائل می‌شود. علاوه بر این، اشاره می‌کند که روش‌های دیگر کنتور بدن مانند برش پوست می‌توانند برای تنگ و صاف کردن پوست لخته یا چروک‌دار استفاده شوند. همواره توصیه می‌شود با یک توضیحات با یک جراح متخصص صحبت کرده و گزینه‌های موجود و خطرات مرتبط را درک کنید.

با انجام مشاوره با یک پزشک مجرب و اطلاعات کامل درباره روش‌ها و ریسک‌های مربوطه، می‌توانید تصمیم درستی برای رسیدن به ظاهری دلخواه برای خودتان بگیرید. همچنین، نباید فراموش کنید که پیکرتراشی تنها راهکاری است و رعایت سبک زندگی سالم، تغذیه مناسب و ورزش منظم همچنان اهمیت دارند. برای انتخاب بهترین روش‌ها و انتخاب بهترین پزشک متخصص، همواره مشاوره را در نظر بگیرید.

 

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − شانزده =