جراحی زیبایی پا تا حدودی در جامعه مدرن مورد ارزیابی قرار نگرفته و توسط بسیاری از افراد که ممکن است آن را به عنوان یک بیهودگی غیرضروری رد کنند، اشتباه گرفته شده است اما زیباجویان می دانند که این جراحی اغلب اوقات، هدف مثبتی را دنبال می کند و نشان دهنده سرمایه گذاری برای یک زندگی بهتر است.

جراحی لیفت ساق پا این قدرت را دارد که عزت نفس، ارزش خود، تصویر بدن و کیفیت زندگی را افزایش دهد و با هدف بازگرداندن حس خوب بودن و اعتماد به نفس عمل می کند، همچنین می تواند راه حلی برای یک مشکل فیزیکی و هم تسکین دردهای مکرر و اغلب بدتر شود.

در برخی موارد، بیماران ممکن است دچار عدم تقارن ساق پا و مچ پا و چاقی آن شوند که اغلب به دلیل آسیب قبلی یا بدشکلی مادرزادی از بدو تولد و تجمع چربی است. لیفت ساق پا می تواند به طور موثر عدم تقارن ساق پا را اصلاح کند. جراحی لیفت ساق پا یک راه عالی برای بازگرداندن تقارن و ایجاد اندازه و شکل بهبود یافته در هر طرف است. زیباجویانی که جراحی زیبایی و لیفت ساق پا و مچ پا انجام می دهند، احساس سلامت عاطفی بسیار بهبود یافته ای پیدا می کنند، این جراحی ساق پا را کانتور کرده و به شما امکان می دهد حس استایل خود را در پوشیدن طیف وسیعی از لباس ها به دست آورید.

دکتر سیدصاحب حسینی نژاد، فوق تخصص جراحی پلاستیک و بهترین جراح زیبایی در استان خوزستان، برای کسانی که به دنبال پاهایی زیبا هستند با پیشرفته ترین درمان های کم تهاجمی شما را به بهترین نسخه های ممکن از خود تبدیل می کند.

اگر از چاق بودن ساق پای خود خسته شده اید و به دنبال ساق پای خوش فرم و لاغری هستید می توانید با جراحی لیفت ساق صاحب پاهایی خوش فرم و زیبا شوید،  ما در این نوشتار از سایت دکتر سیدصاحب حسینی نژاد، به بررسی جراحی لیفت ساق پا، مزایا، عوارض و مراقبت های لازم می پردازیم تا شما بتوانید بهترین تصمیم را در این خصوص بگیرید.

جراحی ساق پا

برای همه ی خانم ها ساق‌های پای کشیده و خوش‌فرم بسیار جذاب است  اما گاهی چربی‌های مقاوم ایجاد شده در ساق‌ پا به دلایل ژنتیکی و یا سبک زندگی، با روش‌هایی مانند ورزش و رژیم غذایی از بین نمی‌روند. در این صورت می‌توان از جراحی زیبایی ساق پا جهت خوش‌فرم نمودن ساق استفاده کرد.

بسیاری از افراد در محدوده وزنی مناسبی هستند ولی در ناحیه ساق‌های پا دچار چاقی یا بدشکلی هستند و به همین دلیل از پوشیدن برخی لباس‌های خاص مانند دامن کوتاه، شلوارهای جین خاص و … اجتناب می‌کنند.

معمولاً در این افراد چربی‌های مقاوم در ساق پا با روش‌های طبیعی مانند رژیم غذایی یا ورزش از بین نمی‌رود و به همین دلیل متخصصین جراح پلاستیک از روش عمل زیباسازی ساق استفاده می‌کنند تا فرم مورد نظر را برای شخص ایجاد کنند.

جهت انجام این جراحی بسیار مهم است که متخصصی را بیابید که بتواند بهترین مشاوره را در این زمینه به شما بدهد و همچنین به بهترین نحو عمل مورد نظر را انجام دهد، دکتر سیدصاحب حسینی نژاد، بهترین جراح زیبایی در استان خوزستان می تواند ساق پاهای زیبا و خوش فرم را با یک جراحی غیرتهاجمی با کمترین عوارض را برای شما رقم بزند.

علل چاقی ساق پا

جراح در ابتدا باید به بررسی علل چاقی ساق پای شما بپردازد تا بتواند بهترین روش جراحی را برای شما اعمل نماید، معمولا با کشف علت چاقی ساق پا می‌توانید در بعضی مواقع راه‌کارهای غیرجراحی را برای بهبود ظاهر ساق پا دنبال کنید و به نتیجه دل‌خواه برسید.

یکی از علل چاقی ساق پا، ژنتیک است. اگر شکل و فرم پاهای شما، خواهر برادرها یا پدر و مادرتان مشابه با ظاهر پاهای خودتان است، مطمئن باشید که علت چاقی ساق پای شما ژنتیکی است.

کوتاهی تاندون آشیل که منجر به بزرگ به‌نظر رسیدن عضله پشت ساق پا می‌شود نیز، یکی از علل چاقی ساق پا است. اضافه وزن و چاقی موضعی با تجمع چربی در نواحی پایین تنه نیز، می‌تواند یکی از علت های چاقی ساق پا باشد.

کاندیدای لیپوماتیک ساق پا

افرادی که از فرم و ظاهر ساق پای خود راضی نیستند و یا افرادی که ساق پای آن ها بزرگ و چاق است ، هم چنین افرادی که پوست قسمت ساق پای آن ها دچار افتادگی و شل شدگی شده است با در نظر گرفتن شرایط زیر می توانند اقدام به جراحی لیفت ساق کنند :

  • در شرایطی که وزن ثابتی داشته باشند.
  • افراد غیر سیگاری
  • افرادی که رژیم غذایی مناسبی دارند و به صورت منظم ورزش می کنند.
  • افرادی که از سلامت عمومی خوبی برخوردار هستند و عمل جراحی سلامت آن را به خطر نمی اندازد.
  • افرادی انتظارات مثبت و واقع بینانه از نتیجه جراحی دارند.

برای اطلاع از این موضوع که شما کاندیدای مناسبی برای جراحی لیفت پا هستید، می توانید به دکتر سیدصاحب حسینی نژاد، بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در اهواز مراجعه نمایید.

مزایای جراحی لیفت ساق پا

براساس نظر دکتر سیدصاحب حسینی نژاد، فوق تخصص جراحی پلاستیک و بهترین جراح پلاستیک در استان خوزستان، مزایای جراحی لیفت ساق پا را اینگونه توصیف می کند:

√ افتادگی و شل شدگی پوست را از بین می برد

√ چربی های اضافی در قسمت ساق پا برداشته می شود

√ ساق پا ظاهری لاغرتر و خوش فرم تر پیدا می کند

√ پوست های اضافی و شل برداشته می شود

√ سلولیت ها برطرف می شود

√ ماندگاری بالا

√ محکم شدن عضلات

√ عدم برگشت مجدد عضله ساق پا

√ کاهش قابل توجه اندازه ساق پا (حدود ۷سانتی متر یا بیشتر)

√ نتیجه طبیعی و قابل پیش بینی

√ شکل دهی موثر به عضلات ساق پا

جراحی لیفت ساق پا چگونه انجام می شود؟

نحوه جراحی لیفت پا و ران به این صورت می باشد که جراح مقداری از چربی و پوست های اضافی که موجب لاغر شدن و فرم دهی به ساق و ران ها می شود را بر می دارد و در نهایت موجب هموارتر شدن پوست و زیبایی ظاهری پاها می شود. از دلایل اصلی ناراضی بودن افراد از ساق پاهای خود ، با وجود داشتن رژیم غذایی مناسب و فعالیت های ورزشی، ژنتیک می باشد. با این حال امروزه با تکنیک های جدید پزشکی مانند لیفت ساق و لیپوساکشن می توان چربی های اضافی در این قسمت را از بین برد و تا حد زیادی اثرات ژنتیکی را کاهش داد. با لیپوساکشن تنها می توان چربی های اضافی در قسمت ساق پا را از بین برد. در صورتی که پوست های اضافی و شل در قسمت ساق پا وجود داشته باشد ، برای از بین بردن پوست های اضافی نیاز به روش جراحی لیفت می باشد.

عوارض جراحی لیفت ساق پا

👈 عفونت

👈 خون ریزی

👈 حساسیت پوستی

👈 عدم تقارن

👈 شل شدن پوست

👈 باقی ماندن جای بخیه

👈 عوارض و خطرات ناشی از داروی بیهوشی

👈 تجمع مایعات

👈 ترومبوز وریدی عمیق

👈 درد زیاد

👈 نکروز چربی

👈 از دست دادن پوست

👈 بی حس شدن پوست

👈 افتادگی و شل شدن مجدد پوست

در صورتی که این جراحی توسط بهترین متخصص لیفت ساق و بهترین متخصص جراحی پلاستیک و زیبایی انجام شود ، عارضه جدی نداشته و می توان ریسک این خطرات را تا حد زیادی کاهش داد، دکتر سیدصاحب حسینی نژاد به عنوان بهترین متخصص لیفت ساق پا می تواند یک جراحی بدون عوارض را برای شما به ارمغان آورد.

مراقبت های بعد از جراحی لیفت ساق پا

* لازم است به مدت ۳ الی ۶ هفته از گن های شلواری استفاده شود.

* تا قبل از کشیده شدن بخیه ها ، باید مراقب بخیه های خود باشید و از خیس شدن آن جلوگیری کنید.

* بعد از کشیدن بخیه ها می توانید حمام کنید اما از رفتن به استخر و شنا کردن به مدت ۳ ماه خودداری نمایید.

* بعد از انجام این جراحی بهتر است به مدت ۲ هفته در منزل استراحت کنید.

* جای بخیه بعد از ۳ ماه کم رنگ می شود ، می توانید از کرم های ترمیم کننده برای محو کردن جای بخیه استفاده کنید.

* از انجام ورزش های سخت و سنگین پرهیز کنید. انجام پیاده روی و ورزش های سبک مانعی ندارد.

* در صورتی که بعد از لیفت ساق ، درد شدیدی در پا احساس کردید و یا دچار علائم عفونت شدید ، لازم است به پزشک خود اطلاع دهید.

* داروهای تجویز شده توسط پزشک را به موقع مصرف نمایید.

* در طول دوره نقاهت حتما فعالیت داشته باشید و از خوابیدن به صورت مکرر خودداری کنید.

* در زمان استراحت و خوابیدن حتما پاهای خود را در سطحی بالاتر از بدن قرار دهید. برای این کار می توانید از یک یا دو بالش در زیر پاها استفاده کنید.

* لازم است حداقل به مدت ۶ ماه بعد از انجام این عمل ، هر نیم ساعت یک سری تمرینات کششی مخصوص را که پزشک برای شما توضیح داده است ، انجام دهید تا در ناحیه ساق پا احساس سفتی نکنید.

سخن پایانی

لیفت ساق پا به عنوان یک روش نوین با ارائه مزایای بسیاری برای افرادی که با چربی‌ های موضعی در منطقه ساق پا مواجه هستند، پیشنهاد می‌شود.  با این حال، انتخاب یک پزشک متخصص و معتبر برای انجام این فرآیند و مشاوره دقیق قبل از تصمیم نهایی، امری بسیار حیاتی است تا بهترین نتایج و کاهش مخاطرات مرتبط با هر نوع درمان بدست آید.

دکتر سیدصاحب حسینی نژاد دارای بورد فوق تخصص جراحی پلاستیک، دارای بورد تخصص جراحی عمومی، عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، عضو سازمان نظام پزشکی ایران، نفر برتر دانشگاه علوم پزشکی تهران، استادیار دانشگاه جندی شاپور اهواز، اشتغال به امور آموزشی و پژوهشی با تربیت دانشجویان دوره فوق تخصص جراحی پلاستیک، داشتن ده سال سابقه کار جراحی عمومی در اقصی نقاط استان خوزستان، انجام بیش از چند هزار عمل جراحی پلاستیک و زیبایی، چاپ مقاله در مجلات معتبر خارجی و داخلی در زمینه انواع جراحی های پلاستیک از جمله لیفت ساق پا سابقه و تخصص بالایی دارند که شما می توانید با اطمینان خاطر جراحی های زیبایی خود را به وی بسپارید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − سیزده =