جراحی لیفت ابرو و شقیقه

جراحی لیفت ابرو و شقیقه در مقایسه با سایر جراحی ها روشی غیر تهاجمی است. که در جهت زیباسازی ناحیه گیجگاهی، هدف جراح بلند کردن گوشه بیرونی ابرو است که به ناحیه شقیقه معروف است. این روش وسط ابرو یا ناحیه پیشانی را تغییر نمی دهد.

در حالی که لیفت ابرو ظاهری جوان‌تر به چشم‌ها می‌دهد، پرکردن شقیقه روشی ظریف‌تر است که چشم‌ها را فرم  و شکل بیشتری به ابرو می‌دهد. جراحی لیفت ابرو و شقیقه با تخفیف هم اکنون برای شما عزیزان در دسترس است.

لیفت ابرو و شقیقه با جراحی

با بالا رفتن سن، بافت های صورت شما خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهند، که می تواند باعث افتادگی صورت تان شود. امروزه روش‌های انتخابی زیادی وجود دارد که بسته به ناحیه‌ای از صورت که نیاز به درمان دارد، می‌توان از آنها برای سفت کردن پوست استفاده کرد.

اگر چشم‌های بیرونی، گونه‌های بالایی و ابروهای بیرونی شما دچار افتادگی شدند، ممکن است کاندیدای لیفت مناسب ابرو و شقیقه  باشید. از تکنیک های جراحی پیشرفته برای بلند کردن و سفت کردن بافت ها برای دستیابی به ظاهری جوان استفاده می شود. مطمئن باشید، نتایج شما طبیعی به نظر می رسد و نیازی به نگرانی در مورد جای زخم قابل توجه نخواهید داشت.

تفاوت بین لیفت تمپورال و لیفت ابرو چیست؟

اگرچه بسیاری از مردم بر این باورند که لیفت تمپورال همان لیفت ابرو است، اما تفاوت های واضحی بین این دو وجود دارد. لیفت ابرو (براوپلاستی) بر اصلاح چین و چروک پیشانی، خطوط اخم و شیارهای بین ابروها تمرکز دارد. به طور کلی، کل ناحیه ابرو و پیشانی را بلند می‌کند.

لیفت شقیقه روشی کمتر تهاجمی است که هنوز نتایج چشمگیری ارائه می‌دهد. فقط گوشه بیرونی ابرو بلند می‌شود. در نتیجه، پیشانی یا ابروی میانی را تغییر نمی‌دهد. با این حال، بافت های بالای گونه و چشم های بیرونی را بلند می‌کند. این روش به کل ناحیه چشم لیفت ظریفی می دهد و شکل ابرو را بهبود می بخشد تا سال ها ظاهر شما را تغییر می دهد.

لیفت ابرو و شقیقه در مردان

با افزایش سن مردان، معمولاً ناحیه پیشانی سنگین‌تر و چین و چروک‌تر می‌شود و ظاهر صورت را به طور قابل توجهی تغییر می‌دهد. لیفت ابرو مردانه که گاهی به عنوان لیفت پیشانی مردانه نیز شناخته می شود، یک درمان جراحی است که برای معکوس کردن برخی از این تغییرات به منظور ایجاد چهره ای جوان تر و زیباتر طراحی شده است.

دکتر حسینی نژاد به عنوان یکی از برترین جراحان پلاستیک صورت در اهواز، لیفت ابرو را  بر روی چهره بسیاری از بیماران مرد انجام می دهد.

ابروها یک ویژگی برجسته در صورت مردان هستند، به همین دلیل است که اکثر بیماران ترجیح می دهند برای دستیابی به ظاهری جوان تر و هوشیارتر و در عین حال ظاهر مردانه، لیفت ابرو را انجام دهند.

لیفت ابرو مردانه برای بیمارانی که علائم قابل توجهی از پیری در ناحیه پیشانی، ابرو و چشم دارند ایده آل است. این روش می تواند به اصلاح یا بهبود مشکلات زیر کمک کند: افتادگی ابرو خطوط پیشانی افتادگی پوست پلک چین و چروک بین ابروها و چشم ها ظاهر بداخلاق یا بیش از حد نگران کننده

راه کار اصلی لیفت شقیقه چیست؟

لیفت شقیقه یک راه حل کم تهاجمی برای درمان بسیاری از مسائل است، مانند: ابروهای افتاده، چین و چروک های پا کلاغی بیرونی پیشانی،

دکتر حسینی نژاد برای اطمینان از اینکه سلامت جسمانی شما با الزامات جراحی مطابقت دارد، یک مشاوره کامل انجام می دهد. علاوه بر این، ایشان نگرانی های شما را ارزیابی می کند و در مورد اهداف مورد نظرتان شما را آگاه می سازد که آیا این گزینه برای شما مناسب است یا خیر.

عمل زیبایی لیفت شقیقه و ابرو چگونه انجام می شود؟

پس از مشاوره اولیه، شما برای عمل خود برنامه ریزی می کنید. آرام بخش یا بی حسی موضعی برای اطمینان از راحتی شما استفاده می شود زیرا یک برش کوچک در خط مو نزدیک گوش قرار می گیرد.

بافت زیرین برای بالا بردن قسمت بیرونی ابرو و چشم ها بالا می رود. هر گونه پوست اضافی قبل از بسته شدن برش با استفاده از چند بخیه کوچک برداشته می شود.

در طول دوره نقاهت لیفت شقیقه و ابرو چه انتظاری می‌توانم داشته باشم؟

تورم خفیف طبیعی است، مانند کبودی های جزئی در شقیقه ها و اطراف گوشه چشم. همچنین ممکن است کمی ناراحتی عمومی وجود داشته باشد. خوابیدن با سر بالا و مصرف داروهای ضد درد ممکن است به به حداقل رساندن این اثرات کمک کند. ۱ تا ۲ روز پس از جراحی دوش گرفتن مجاز است.

اکثر بیماران می توانند ظرف چند روز پس از ویزیت خود به سر کار برگردند. به طور معمول، بخیه ها حدود یک هفته پس از جراحی برداشته می شوند. معمولاً پس از حدود دو هفته می توان فعالیت بدنی شدید را از سر گرفت.

۱ تا ۲ هفته پس از جراحی تا زمانی که تحرک کامل دارید و دیگر از داروهای مسکن نسخه‌ای استفاده نمی‌کنید، رانندگی را از سر بگیرید. البته مهم است که به بدن خود گوش دهید زیرا برخی از افراد سریع‌تر از دیگران بهبود می‌یابند، و عاقلانه نیست که خود را به انجام کارهایی وادار کنید که برای آن آمادگی ندارید.

۲ تا ۴ هفته پس از جراحی به تدریج ورزش را از سر بگیرید. جراح زیبایی شما راهنمایی می کند که کدام فعالیت مجاز است. اگر لیفت شقیقه شما با جراحی های دیگر مانند لیفت صورت ترکیب شود، زمان بهبودی شما ممکن است به میزان قابل توجهی طولانی تر شود.

دکتر متخصص زیبایی صورت در اهواز

اگر شما نیاز برای انجام کلیه امور مربوط به لیفت کامل صورت، لیفت اندوسکوپیک و لیفت تمپورال به دنبال یک متخصص زیبایی در اهواز هستید می توانید با دکتر حسینی نژاد بهترین جراح زیبایی صورت در اهواز تماس حاصل فرمایید تا طی مشاوره با ایشان از بهترین خدمات زیبایی با مناسب ترین قیمت بهرمنده گردید.

اهمیت جراحی زیبایی لیفت ابرو و شقیقه

ابروها نه تنها در زیبایی، بلکه در بیان احساسات و عواطف شما نیز نقش مهمی دارند. افتادگی ابروها باعث می شود که شما خسته، ناراحت یا عصبانی به نظر برسید. برخی از عوامل مهم منجر به افتادگی ابروها به شرح زیر است: ژنتیک؛ اخم بیش از حد؛ افزایش سن؛ عوامل محیطی مانند نور خورشید. روش‌های غیرجراحی مختلفی (مانند میکرونیدلینگ، لیفت ابرو با نخ) و روش‌های جراحی مانند جراحی لیفت ابرو برای از بین بردن یا کاهش افتادگی ابرو وجود دارد.

به طور کلی تمام این روش ها به دنبال بالا کشیدن و کشیده شدن ابروها هستند. برای افزایش کیفیت جراحی می توان لیفت ابرو را در کنار سایر عمل های زیبایی مانند لیفت شقیقه، لیفت پیشانی، جراحی پلک و حتی لیفت صورت انجام داد. بهتر است در مورد انجام جراحی لیفت ابرو با پزشک خود مشورت کنید زیرا ممکن است صورت شما به سایر روش های پزشکی و زیبایی نیاز داشته باشد.

انتخاب جراح زیبایی برای لیفت ابرو و شقیقه

رسیدن به نتایج طبیعی و جذاب با جراحی لیفت ابرو به یک جراح زیبایی با دانش کامل از آناتومی صورت و چشم دقیق برای جزئیات زیبایی نیاز دارد. توانایی تنظیم تکنیک های جراحی برای ایجاد نتایجی که به قومیت، سن، جنسیت و ویژگی های منحصر به فرد صورت بیمار احترام می گذارد، به همان اندازه مهم است که زیباسازی مهم است.

هنگام مشاوره با جراحان زیبایی بالقوه، در مورد آموزش و تجربه خاص آنها در جراحی زیبایی صورت سؤال کنید. به عکس های قبل و بعد نگاه کنید و به بیمارانی که شبیه شما هستند توجه کنید. در حالی که نتایج فردی خواهد بود، کار گذشته جراح زیبایی بهترین نشانگر سبک زیبایی شناسی او است.

اگر مرد هستید، جراح شما باید در انجام لیفت ابرو برای بیماران مرد تجربه داشته باشد، زیرا تکنیک‌های لیفت ابرو باید برای حفظ ظاهری طبیعی مردانه طراحی شوند.

تکنیک جدید لیفت ابرو

جراحان زیبایی به طور فزاینده‌ای از روش آندوسکوپی برای جراحی لیفت ابرو استفاده می‌کنند که نسبت به تکنیک‌های قبلی بسیار کمتر تهاجمی است، اما اغلب می‌تواند به یک نتیجه مطلوب دست یابد. برای لیفت ابرو به روش آندوسکوپی، جراح زیبایی شما یک سری برش بسیار کوتاه (طول حدود ¾ اینچ) درست در پشت خط مو ایجاد می کند.

سپس با استفاده از یک دوربین ریز مخصوص و ابزار نازک، عضلات را تغییر می‌دهد و بافت‌های زیرین پیشانی را بالا می‌برد و چربی و بافت اضافی را در صورت نیاز برای ایجاد ابرویی جوان‌تر از بین می‌برد.

لیفت ابرو در مقابل لیفت پلک و لیفت صورت

وقتی نوبت به جراحی زیبایی صورت می‌رسد، تشخیص این که واقعاً به کدام روش نیاز دارید تا علائم پیری را که بر شما تأثیر می‌گذارند، به‌طور بهینه برطرف کنید، دشوار است. اگر دارای افتادگی، گود افتادگی گونه و کیسه پلک هستید، آیا نیاز به لیفت صورت دارید یا لیفت پلک؟ اگر ظاهری خسته و نگران دارید، آیا لیفت پلک یا لیفت ابرو بیشترین کمک را به شما می کند؟

در حالی که بهترین راه برای یافتن مناسب‌ترین روش یا روش‌ها برای شما این است که نگرانی‌های خود را با یک جراح زیبایی مجرب و مجرب در میان بگذارید، ممکن است به مرتبط کردن هر عمل صورت با ناحیه خاصی از پیری کمک کند: لیفت ابرو: پیشانی و بالای ابروها را بهبود می بخشد

لیفت پلک:

ناحیه مداری اطراف چشم را از استخوان گونه تا استخوان ابرو بهبود می بخشد. درباره لیفت پلک بیشتر بدانید »

لیفت صورت:

قسمت میانی تا پایینی صورت، از استخوان گونه تا چانه و فک را بهبود می بخشد. درباره لیفت صورت بیشتر بدانید »

 لیفت گردن:

گردن را از چانه گرفته تا استخوان یقه را بهبود می بخشد. درباره لیفت گردن بیشتر بدانید »

البته، اینها نواحی کلی هستند که هر عمل صورت به آنها می پردازد. جراح زیبایی شما ممکن است از تکنیک های یک یا چند مورد از این روش ها برای رفع نگرانی های منحصر به فرد شما استفاده کند.

جمع بندی:

جهت انجام کلیه امور زیبایی با مراجعه به بهترین دکتر لیفت شقیقه در اهواز و انجام لیفت شقیقه با آندوسکوپی بی حسی موضعی با تخفیف‌های ویژه با مطب دکتر حسینی نژاد در تماس باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + ده =