جراحی لاغری در اهواز

جراحی لاغری و کارهای منجر به تناسب اندام مورد توجه بسیاری قزار گرفته است، همه ما می خواهیم بهترین ظاهر و احساس  را در مورد خود داشته باشیم. اما حتی اگر رژیم غذایی سالمی داشته باشید و به طور منظم ورزش کنید، ممکن است همچنان مناطق مشکل‌داری داشته باشید که در آن‌ها هیچ مقدار ورزش نمی‌تواند چربی را بسوزاند یا پوست شل را سفت کند.

مردان و زنان از سنین ۲۰ تا ۶۰ سالگی با نگرانی هایی در مورد چانه دوتایی، پهلو دوتایی یا پوست اضافی شکم همواره به جراحان پلاستیک و زیبایی مراجعه می کنند. آنها درست غذا می‌خورند و به طور منظم ورزش می کنند، اما این به اندازه ای که به آنها ظاهری بدهد که می‌خواهند کافی نیست.

امروزه بیماران گزینه هایی برای کاهش و صاف کردن این مناطق مشکل دار دارند. طبق آمارانجمن جراحی پلاستیک زیبایی آمریکا جراحی لاغری را به افزایش ۲۱٫۵ درصدی روش های جراحی پلاستیک و زیبایی از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸ اشاره می کند.

بسته به هدف شما، سه روش کانتورینگ بدن – لیپوساکشن، تامی تاک و پیکر تراشی – می تواند به شما کمک کند به ظاهری که می خواهید برسید. اگر بخواهید رژیم غذایی سالمی داشته باشید و فعال بمانید، هر سه می توانند نتایج سریع و طولانی مدت را به ارمغان آورند.

جراحی پلاستیک بعد از کاهش وزن

بسیاری از افرادی که وزنی از دست داده اند از موفقیت خود بسیار خوشحال هستند. با این حال، پس از کاهش وزن زیاد، ممکن است همچنان چین‌های شل و سنگین پوست به‌عنوان یادآوری دوره چاقی یتان باقی بماند.

جراحی پلاستیک می تواند پوست اضافی را از بین ببرد و شکل و تن بافت را در بازوها، ران ها، سینه ها، باسن، صورت و شکم شما بهبود بخشد. انواع مختلفی از جراحی زیبایی وجود دارد که به شما کمک می‌کند شکلی محکم‌تر به دست آورید:

کانتورینگ بدن که به عنوان جراحی لیفت بدن نیز شناخته می‌شود. تامی تاک یا ابدومینوپلاستی؛ بزرگ کردن باسن؛ لیفت سینه؛ و بالابردن یا لیفت بازو

دکتر حسینی نژاد بهترین جراح لاغری در مورد تمام این روش ها به شما مشاوره و بهترین نتایج را ارائه خواهند داد.

انواع مختلف جراحی پلاستیک لاغری

کانتورینگ بدن (لیفت بدن)

جراحی کانتورینگ یا پیکرتراشی کل بدن یکی از رایج ترین روش هایی است که برای بهبود ظاهر بدن پس از جراحی کاهش وزن استفاده می شود. همچنین اگر وزن خود را ثابت نگه دارید، ماندگاری بالایی دارد. جراح یک برش در امتداد نواحی مدنظر ایجاد می کند و پوست اضافی و افتاده را از بین می برد.

جراح همچنین باسن، شکم، کمر، باسن، ران ها و بازوها را در همین روش بلند و سفت می کند. لیپوساکشن اغلب برای حذف چربی و بهبود کانتور بدن استفاده می شود. بزرگ کردن باسن ممکن است انجام شود زیرا باسن اغلب با کاهش وزن شدید صاف و بی فرم می شود.

تامی تاک برای سفت کردن پوست شل شکم

افراد اغلب به عنوان بخشی از جراحی لیفت بدن، «تامی تاک» را انجام می دهند. در صورتی که رژیم غذایی، ورزش و کاهش وزن به اندازه کافی انجام نشده باشد، عمل جراحی شکم می تواند به صاف شدن شکم کمک کند. تامی تاک مشابه لیپوساکشن نیست، اگرچه ممکن است به لیپوساکشن به عنوان بخشی ازلاغری شکم نیاز داشته باشید.

تامی تاک (ابدومینوپلاستی) شل شدن پوست و دیاستاز ( دو تکه شدن و جدا شدن عضلات شکمی پس از زایمان) را هدف قرار می دهد، وضعیتی که زمانی اتفاق می افتد که عضلات شکم پس از جدا شدن طبیعی در دوران بارداری به درستی تغییر شکل ندهند. دیاستاز می تواند به ظاهر گرد شکم و در برخی موارد ضعیف شدن عضلات شکم منجر شود.

ما برای بیماران مرد و زن به روش‌های متفاوتی به سمت جراحی شکم می‌رویم. مردان تمایل دارند پوست شل کمتر و چربی بیشتری برای برداشتن داشته باشند، در حالی که زنان پوست شل و دیاستاز بیشتری دارند و مقداری چربی برای برداشتن دارند.

برخی از بیماران به عنوان بخشی از یک روش یک عمل ترکیبی شکم-لیپوساکشن-دیاستاز را تحت نظر جراحان متخصص انجام می دهند.

پیکر تراشی برای کاهش چربی های ناخواسته

پیکر تراشی فقط چربی را هدف قرار می دهد. طی دو تا سه ماه، بیماران می توانند انتظار کاهش ۱۵ تا ۲۰ درصدی چربی در ناحیه تحت درمان را داشته باشند. اکثر بیماران در عرض سه ماه نتایج را می بینند.

بیمار می تواند پیکر تراشی را روی شکم، پشت، پهلو ، زیر بغل، ران ها و زیر خط فک (“چانه دوتایی”) دریافت کند. اهداف هر بیمار به اندازه بدن آنها منحصر به فرد است.

لیپوساکشن برای هدف قرار دادن چربی های سرسخت

لیپوساکشن یک روش تغییر شکل است که چربی را از ناحیه خاصی از بدن خارج می کند. بیماران می توانند در برخی موارد انتظار حذف ۵۰ تا ۷۰ درصد چربی در ناحیه تحت درمان را داشته باشند.

ما می توانیم نواحی زیر بدن را با لیپوساکشن درمان کنیم: شکم، سینه‌ها، باسن، چانه، پاها، گردن و ران

لیفت سینه

جراحی زیبایی لاغری نیز به فرم دهی سینه‌ها نیز کمک شایان می‌کند. اگر سینه‌های شما آویزان است، لیفت سینه می تواند به بلند کردن، سفت شدن و تغییر شکل آن ها کمک کند. در لیفت سینه، جراح شما پوست و بافت اضافی را برمی دارد و نوک سینه را بالاتر از قفسه سینه قرار می دهد. برخی از افراد نیز برای بهبود شکل خود از پروتز سینه استفاده می کنند.

به عنوان مثال، اگر سینه‌ها بعد از جراحی لیفت سینه کمی متفاوت باشند، ممکن است جراح نیاز به تغییر موقعیت نوک سینه داشته باشد.

عوارض جراحی لیفت بدن

جراحی لاغری می تواند ظاهر شما را به طور چشمگیری تغییر دهد و نتایج دائمی هستند، به جز از دست دادن استحکام طبیعی که با افزایش سن به وجود می آید. اما لیفت بدن بدون خطر نیست. به عنوان مثال، ایجاد زخم و برخی از افراد همچنان با مشکلات شلی پوست مواجه هستند.

و برخی از افراد نیاز به یک عمل زیبایی بعدی دارند. هر چه BMI (شاخص توده بدنی) شما بیشتر باشد، احتمال بروز عوارض بیشتر است. عوارض احتمالی لیفت بدن عبارتند از: خونریزی، عفونت، مرگ بافت، اسکارهای غیرطبیعی، و تشکیل سروما – توده یا توده ای که از تجمع مایع در اندام یا بافت ایجاد می‌شود.

جراح شما باید قبل از جراحی خطرات و مزایای آن را با شما در میان بگذارد. اما برای اکثر افراد، نتیجه یک فرم بدن بهتر و نرمال تر است.

آیا لیپوساکشن می تواند به سلولیت کمک کند؟

بسیاری از بیماران این سوال را می پرسند: لیپوساکشن یک درمان توصیه شده برای سلولیت نیست. در واقع هیچ درمانی برای از بین بردن سلولیت ثابت نشده است.

چربی و سلولیت یکسان نیستند. چربی در زیر پوست انباشته می شود، در حالی که ظاهر فرورفته سلولیت روی پوست به دلیل تجمع چربی اضافی در اطراف الیاف متراکم بین پوست و بافت های عمیق تر ایجاد می شود.

سلولیت بسیار شایع است و ۸۰ تا ۹۰ درصد زنان را مبتلا می کند. این مورد هرچند بسیار کمتر می تواند در مردان نیز ظاهر شود، باسن و ران ها شایع ترین نواحی درگیر هستند. در حالی که هیچ دلیل خاصی برای سلولیت وجود ندارد، سطوح استروژن در طول دوره قاعدگی زنان می‌تواند آن را بیشتر محسوس کند، و همچنین تورم در ناحیه آسیب‌دیده نیز ممکن است.

آیا بعد از کاهش وزن به جراحی پلاستیک نیاز دارید؟

کاهش وزن کار سختی است و در حالی که می توان به آن افتخار کرد، بسیاری از افراد با پوست شل و افتاده دست و پنجه نرم می کنند. این پوست اضافی اغلب ناخوشایند است. به همین دلیل، بسیاری از افراد پس از کاهش وزن، جراحی پلاستیک را انتخاب می کنند.

انواع مختلفی از جراحی زیبایی وجود دارد که می تواند پوست اضافی را از بین ببرد و شکل بازوها، ران ها، سینه ها، باسن، صورت و شکم را بهبود بخشد. این روش به شما کمک می کند تا فرم بدنی محکم تر و خوش فرم تر داشته باشید

اگر وزن شما ثابت است و از سلامت خوبی برخوردار هستید و سیگاری نیستید، کاندیدای خوبی برای جراحی پلاستیک لاغری هستید. مهم است که به تغذیه و تناسب اندام خود دقت نمایید تا از نتایج مطلوب اطمینان حاصل کنید. اگر قصد باردار شدن دارید، باید تا پایان بچه دار شدن صبر کنید. اگر آماده خلاص شدن از شر پوست اضافی و بهبود ظاهر خود هستید، همین امروز با دکتر حسینی نژاد تماس بگیرید!

سخن آخر

چیزی که ما به بیماران تاکید می کنیم این است که جراحی به تنهایی شما را به جایی که می خواهید نمی رساند. ما می‌توانیم سلول‌های چربی را در طول عمل شما حذف یا کوچک کنیم، اما این بدان معنا نیست که آنها برای همیشه از بین خواهند رفت.

اگر مقدار قابل توجهی وزن اضافه کنید، سلول‌های چربی می‌توانند برگردند، بنابراین حفظ یک سبک زندگی سالم پس از عمل لاغری بسیار مهم است.

برنامه ریزی برای مشاوره با یک جراح پلاستیک متخصص می تواند به شما کمک خوبی کند پس حتما این را در نظر بگیرید. ما در مورد اهداف و گزینه های شما صحبت خواهیم کرد تا به شما در انتخاب سودمندترین و مقرون به صرفه ترین راه حل کمک کنیم. با شماره ۰۶۱۳۳۳۸۹۲۶۸تماس بگیرید یا به صورت آنلاین درخواست مشاوره در مورد جراحی لاغری خود را ثبت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =