لیپوساکشن 360 درجه

لیپوساکشن ۳۶۰ درجه یک روش جدید و مبتکرانه در حوزه جراحی زیبایی است که به طور گسترده ای برای کاهش چربی در مناطق مختلف بدن استفاده می‌شود. این روش، که همچنین به عنوان لیپوساکشن کامل بدن یا لیپوماتیک مجیطی شناخته می‌شود، در مقایسه با روش های سنتی لیپوساکشن، نتایج بهتر و طبیعی‌تری را به بیماران ارائه می‌دهد.

لیپوساکشن ۳۶۰ درجه به صورت یک رویکرد جامع برای کاهش چربی در اطراف بدن عمل می‌کند. این شامل کاهش چربی از مناطق مختلف از جمله شکم، پهلوها، پشت، سینه، شانه‌ها و ران‌ها است. با استفاده از این روش، جراح می‌تواند یک تغییر جامع در شکل و ظاهر بدن بیمار ایجاد کند و به نتایج ترکیبی و هماهنگ دست یابد.

در این مقاله، به بررسی دقیق تکنیک لیپوساکشن ۳۶۰ درجه، فواید و مزایای آن، مراحل بازیابی و نتایج مورد انتظار پس از جراحی پرداخته خواهد شد.

با استفاده از این اطلاعات جامع، خوانندگان می توانند تصمیم درستی در مورد انجام لیپوساکشن ۳۶۰ درجه بگیرند و به طور کامل درک کنند که این روش چگونه می‌تواند بهبود و تغییر مثبتی در ظاهر و اعتماد به نفس آنان ایجاد کند. جهت هرگونه مشاوره بیشتر  برای انجام لیپو ۳۶۰ درجه در اهواز می‌توانید با دکتر صاحب‌حسینی نژاد  بهترین جراح لیپوماتیک در تماس باشید. همچنین جهت آشنایی با لیپوساکشن می‌توانید به مطالعه راهنمای جامع لیپو + فیلم عمل لیپوساکشن بپردازید.

لیپوساکشن ۳۶۰ درجه چیست؟

آیا به دنبال این  هستید تا به فرم بدن ایده آل خود برسید؟ اگر چنین است، لیپوساکشن  و در برخی موارد لیپو ۳۶۰  ممکن است بهترین انتخاب برای کمک به کاهش چربی‌های سرسخت شکم و شکل دادن به سایر نقاط بدن شما باشد که به سختی کم می‌شوند.

اما لیپو ۳۶۰ درجه یک انتخاب محبوب در بین افرادی است که می خواهند همزمان بیش از یک منطقه را برای کاهش چربی هدف قرار دهند. و شاید شما نیز بخواهید لیپو ۳۶۰ را برای روش کاهش چربی خود در نظر بگیرید.

لیپوساکشن یکی از رایج ترین عمل‌های جراحی زیبایی و تنسب اندام است. این روش شامل برداشتن چربی اضافه در مناطقی از بدن است. و در نتیجه ظاهری متناسب و خطوط صاف‌تر ایجاد می‌کند.

اگرچه لیپوساکشن معمولا در نواحی خاصی از بدن انجام می شود، اما یکی از موثرترین تکنیک‌ها برای پیکرتراشی چشم‌گیر بدن، لیپو ۳۶۰ یا لیپوساکشن محیطی است. لیپو ۳۶۰ شباهت‌های زیادی به لیپوساکشن سنتی دارد در لیپوساکشن به طور سنتی معمولا برای برداشت چربی از یک نواحی خاص بدن مانند شکم، ران ها یا بازوها استفاده می شود.

بیماران اغلب به مناطقی اشاره می‌کنند که در آنجا چربی انباشته بسیار دارند و می‌خواهند برای آن لیپوساکشن انجام دهند. تفاوت لیپو ۳۶۰ در این است که می‌تواند چندین ناحیه بدن از جمله شکم را در یک روش هدف قرار دهد. توصیف “۳۶۰” به تکنیکی اشاره دارد که شامل لیپوساکشن در  یک زاویه گسترده تر مانند سراسر تنه، از جمله شکم، پهلوها و پشت، برای دگرگونی‌های چشم‌گیر بدن است.

و همانطور که از نام آن پیداست، Lipo 360 یک رویکرد «همه‌جانبه» را برای روش معمول لیپوساکشن اعمال می‌کند. لیپوساکشن ۳۶۰ درجه (همچنین به عنوان لیپوساکشن “محیطی” نیز شناخته می شود) از همان روش های لیپوساکشن سنتی برای برداشتن چربی استفاده می‌کند، اما کل قسمت میانی (جلو، پهلو، پشت) را در یک جراحی بهبود می‌بخشد.

مزایای لیپو ۳۶۰ چیست؟

لیپو ۳۶۰ دارای چندین مزیت کلیدی نسبت به انواع معمول لیپوساکشن است. نتایج لیپو ۳۶۰ بسیار چشمگیر تر است و در نتیجه در مقایسه با لیپوساکشن کانتورینگ بدن بهبود یافته است.

بیمارانی که لیپو ۳۶۰ را انتخاب می کنند، مایل‌اند تناسب کلی بدن خود را بهبود بخشند و بسیاری از بیماران به شکل ساعت شنی دست می یابند. لیپوساکشن سنتی در درجه اول بر استخراج سلول های چربی با استفاده از مکش خلاء از نواحی معمولی مانند شکم تمرکز دارد.

Lipo 360 نیز از این اصل استفاده می‌کند، اما فراتر از این است و قسمت‌های چربی باقیمانده را برای ایجاد یک کنتور بدنی خوش فرم، پیکرتراشی می کند. لیپو ۳۶۰ اغلب با لیفت باسن برزیلی یا BBL ترکیب می شود تا یک روش جامع کانتورینگ بدن انجام شود. لیپو ۳۶۰ نیز یک تکنیک ضروری برای لیپوساکشن با کیفیت بالا است.

از آنجایی که لیپو ۳۶۰ یک روش پیشرفته‌تر با دامنه وسیع تری نسبت به لیپوساکشن ساده است، ممکن است مزایای قابل توجهی را برای افرادی که به دنبال ایجاد تغییرات در نقاط مختلف بدن خود از طریق لیپوساکشن هستند، ارائه دهد.

لیپو ۳۶۰ کل نیم تنه را به عنوان یک واحد در نظر می گیرد، جایی که هر تکه جداگانه همه با هم کار می‌کنند تا یک شکل کل به نام بدن ایجاد کنند،  از این رو جراحان می‌توانند زیبایی و تناسب بسیار بهتری را در مقایسه با لیپوساکشن سنتی ایجاد کنند. این نه تنها به “یکسان کردن” ظاهر تمام نواحی تحت درمان کمک می‌کند، بلکه ممکن است به حفظ تناسب در کل قسمت میانی کمک کند.

لیپوساکشن ۳۶۰ درجه چه نواحی از بدن را می‌تواند درمان کند؟

لیپو ۳۶۰ با استفاده از تکنیک ۳۶۰ درجه محیطی، طیف وسیعی از نواحی بدن را در اطراف قسمت میانی بدن شما در بر می‌گیرد. نواحی قابل درمان با لیپو ۳۶۰ عبارتند از: قسمت فوقانی و تحتانی شکم پهلوهای فوقانی و تحتانی قسمت‌های تحتانی و میانی پشت .

جراح شما این روش را متناسب با انتظارات درمانی و اهداف زیبایی شناسی شما تنظیم می‌کند. در مشاوره حضوری شما، جراح نواحی مورد نظر برای درمان با لیپو ۳۶۰ را مشخص می‌کند تا به شما ایده دهد که چگونه می‌توانید بعد از عمل  از بازگشت چربی مراقبت کنید.

لیپو ۳۶۰ درجه شامل چه مواردی می‌شود؟

لیپو ۳۶۰ از لیپوساکشن پر قدرت (PAL ) برای استخراج ملایم و در عین حال کارآمد سلول‌های چربی که در برابر رژیم غذایی و ورزش مقاوم هستند، استفاده می‌کند. تمام تکنیک‌های لیپوساکشن ابتدا شامل تزریق بی حسی موضعی می‌شود که هر گونه درد یا ناراحتی را در حین یا بعد از عمل از بین می‌برد.

محلول بی حسی موضعی همچنین حاوی آدرنالین است تا از دست دادن خون به حداقل برسد. سپس از کانول‌های ارتعاشی تخصصی برای استخراج چربی استفاده می‌شود. تکنیک کمکی قدرت بهبود سریع لیپوساکشن را با کاهش کبودی و تورم در مقایسه با انواع لیپو سنتی دارد.

لیپو ۳۶۰ یک روش لیپوساکشن گسترده‌تر است که در آن بیماران باید در حین عمل چرخانده شوند تا چربی از ناحیه پشت خارج شود. این روش می‌تواند چندین نگرانی رایج را برطرف کند، از جمله برداشتن چربی شکم و پهلوها برای داشتن خط کمر زیباتر  که به مناسب‌تر شدن لباس‌ها  در تن کمک می‌کند. بسیاری از بیماران پس از انجام لیپو ۳۶۰ درجه  توسط دکتر حسینی‌نژاد ، افزایش قابل توجهی در اعتماد به نفس و رفاه بدنی دارند.

بهبودی پس از جراحی

لیپو ۳۶۰ به طور معمول تحت بیهوشی عمومی انجام می‌شود، بنابراین در طول عمل نباید هیچ گونه درد یا ناراحتی احساس کنید. بهبودی پس از لیپو ۳۶۰ نسبتاً ساده است، تنها با حداقل ناراحتی، که به راحتی با مسکن‌هایی که توسط جراح برای شما تجویز می شود، کنترل می‌‌گردد. زمان ریکاوری پس از لیپوساکشن ۳۶۰ بیش از یک هفته نیست و به بیماران توصیه می‌کنیم برای اطمینان از بهبودی مناسب، یک هفته از کار خود مرخصی بگیرند.

نتایج لیپو ۳۶۰ زمان می برد تا ظاهر شوند زیرا در ابتدا کبودی و تورم خواهید داشت که به سرعت برطرف می‌شود. پس از بهبود تورم، باید شروع به دیدن نتایج خود کنید و نتایج نهایی در عرض سه ماه قابل مشاهده است. پوشیدن لباس فشرده حداقل به مدت شش هفته پس از جراحی برای حفظ نتایج لیپو ۳۶۰ ضروری است.

آیا من فرد مناسبی برای لیپوساکشن ۳۶۰ درجه هستم؟

مانند سایر انواع لیپوساکشن، یادآوری این نکته ضروری است که لیپو ۳۶۰ درمانی برای کاهش وزن نیست. هدف از این روش ایجاد کانتور و پیکرتراشی قسمت میانی بدن برای ایجاد ظاهری زیباتر است. بیماران ایده‌آل برای لیپو ۳۶۰ آنهایی هستند که وزن بدن ثابت و ایده آل یا نزدیک به آن(وزن متوسط) را دارند،پوست سالم با خاصیت ارتجاعی و دارای چین‌های چربی باقی‌مانده‌ای هستند که هم در برابر رژیم غذایی و هم به ورزش مقاوم هستند.

بیماران باید غیرسیگاری باشند و از سلامت جسمی و روانی خوبی برخوردار باشند و هیچ گونه بیماری مزمن پزشکی که می تواند به بهبود زخم آسیب برساند، نداشته باشند. همچنین بیماران باید انتظارات واقع بینانه ای در مورد آنچه لیپو ۳۶۰ می‌تواند به دست آورد داشته باشند و این امور را با مشاوره کامل با جراح خود مطرح کنند تا از خطرات و عوارض عمل لیپو ۳۶۰ آگاه شوند.

اگر مایل به مشاوره در مورد لیپوساکشن ۳۶۰ هستید، لطفا همین امروز با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره حضوری با دکتر حسینی‌نژاد بهترین جراح زیبایی و پلاستیک در اهواز  رزرو کنید.

 

Lipo ۳۶۰ چه تفاوتی با لیپوساکشن سنتی دارد؟

اگرچه ممکن است تفاوت‌های بین Lipo ۳۶۰ و سایر روش‌های لیپوساکشن ساده به نظر برسد، اما در انتخاب روشی که برای شما مناسب‌تر است، به درک دقیق تفاوت آنها نیاز دارید.

لیپو ۳۶۰ در مقابل لیپوساکشن سنتی

به طور معمول، لیپوساکشن سنتی در هر بار فقط بر روی یک ناحیه از بدن تمرکز می‌کند – در هر عمل، منحصراً روی شکم، روی باسن یا جای دیگری از بدن تمرکز می‌کند. لیپوساکشن سنتی بسیار هدفمند است و فراتر از ناحیه تعیین شده گسترش نمی یابد. از سوی دیگر، Lipo 360 در یک روش روی کل قسمت میانی تمرکز می‌کند.

معمولاً لیپو ۳۶۰ شامل برداشتن چربی در شکم، پهلوی و پشت کمر، باسن و خط سوتین پشتی است. به عبارت دیگر، درمان به دور کل قسمت میانی بدون رد شدن از نواحی متمایز در فرآیند “پیچیده” می شود.

لیپو ۳۶۰ در مقابل تامی تاک

در حالی که لیپو ۳۶۰ (و برای آن لیپوساکشن سنتی) معمولاً به طور خاص بر حذف چربی تمرکز می‌کند، این روش‌ها اغلب بر روی برداشتن پوست اضافی ناشی از نوسانات قابل توجه وزن تمرکز نمی‌کنند.

از سوی دیگر، عمل جراحی شکم (تامی تاک) بر روی برداشتن پوست اضافی تمرکز دارد و ممکن است به ویژه برای افرادی که مقدار قابل توجهی وزن از دست داده اند و اکنون پوست اضافی در زیر شکم خود آویزان است، مفید باشد.

لیپوساکشن ۳۶۰ درجه چقدر ایمن است؟

با توجه به پیشرفت‌هایی که در چندین دهه گذشته در روش لیپوساکشن انجام شده است، ایمنی روش‌های لیپوساکشن مانند لیپو ۳۶۰ بسیار بهبود یافته است و این روش را برای هزاران بیمار که هر سال تحت این روش قرار می‌دهند، بسیار ایمن‌تر شده است.

مانند تمام روش های جراحی، لیپوساکشن بدون خطر نیست و لیپو ۳۶۰ نیز تفاوتی ندارد. در نهایت، ایمنی عمل لیپوساکشن شما تا حد زیادی توسط مهارت جراح شما تعیین می‌شود، بنابراین مهم است که با دقت انتخاب کنید و عوامل خطر خود را قبل از عمل با جراح خود در میان بگذارید. یکی از اخطارهای مهمی که باید در طول درمان چندین ناحیه بدن به خاطر بسپارید، نیاز به حفظ ایمنی دقیق قبل از عمل و پس از پایان عمل است.

از آنجایی که Lipo 360 روی بخش بزرگ‌تری از بدن تمرکز می‌کند، خود این روش معمولاً به زمان بیشتری برای تکمیل نیاز دارد. روش‌های طولانی‌تر استرس فیزیولوژیکی بیشتری را به بدن وارد می‌کنند، بنابراین هر بیمار باید برای اطمینان از آماده‌سازی و بهبودی سالم برای روش Lipo 360 مراقبت بیشتری انجام دهد.

 

چقدر طول می کشد تا نتایج Lipo 360 را ببینید؟

مانند هر نوع لیپوساکشن، لیپو ۳۶۰ می تواند نتایج معنی داری را برای افرادی که به دنبال رسیدن به فرم بدن ایده آل خود هستند، ارائه دهد. با این حال، زمان واقعی مورد نیاز برای دیدن نتایج پس از انجام مراحل، احتمالاً در هر فرد تغییر می‌کند.

به طور کلی، بیماران برای بهبود کامل برش‌های جراحی پس از عمل لیپو ۳۶۰ باید چند هفته زمان بهبودی داشته باشند و سپس چند هفته تا چند ماه التهاب جزئی در محل عمل ایجاد می شود. با بهبودی این التهاب، خطوط نهایی نمایان می شود که نتایج کامل عمل لیپو ۳۶۰ شما را نشان می دهد.

آیا برای حفظ نتایج لیپوساکشن ۳۶۰ درجه باید اقداماتی انجام دهم؟

بله، برای حفظ نتایج لیپو ۳۶۰، معمولاً پوشیدن لباس فشاری به مدت حداقل شش هفته پس از جراحی توصیه می‌شود. همچنین، رعایت رژیم غذایی سالم و تمرین منظم نیز به حفظ نتایج کمک خواهد کرد.

جمع‌بندی مطالب

برای بیمارانی که چربی اضافی در سراسر ناحیه شکم دارند و خاصیت ارتجاعی پوست خوبی دارند، جراح ممکن است یک روش لیپوساکشن تخصصی به نام لیپوساکشن ۳۶۰ درجه را توصیه کند.

این تکنیک شامل لیپوساکشن استاندارد در سرتاسر قسمت میانی، از جمله شکم، کمر، پهلوها، وسط پشت و پایین کمر، برای کانتورینگ جامع ناحیه است. از مزایای لیپو ۳۶۰ درجه می‌توان به شکم، پهلوها و کمر باریک تر، صاف تر و بهینه تر اشاره کرد.

جراحی پلاستیک کانتورینگ بدن هرگز به این اندازه محبوب نبوده است، و پیشرفت‌های اخیر در فن‌آوری و تکنیک‌های کاهش چربی، زنان و مردانی را که دارای قسمت‌هایی از چربی سرسخت هستند، ترغیب کرده است تا از این جراحی ها بهره مند شوند.

در جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر سید صاحب حسینی‌نژاد  کاهش چربی و پیکرتراشی بدن را با هر دو روش لیپوساکشن سنتی با کمک مکش (SAL) و لیپوساکشن ۳۶۰ درجه (PAL) در اهواز با مناسب ترین هزینه ارائه می‌دهد که هر کدام از این روش ها برای ایمنی و کارایی نسبی آنها و همچنین نتایج برجسته‌ای که می‌توانند به دست آورند برای بیمار انتخاب می‌شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + پنج =