برای بسیاری از زنان، ظاهر سینه ها برای اعتماد به نفس کلی آنها ضروری است. با افزایش سن، بچه دار شدن یا نوسانات قابل توجه وزن، سینه ها و نوک سینه هایشان می تواند افتادگی داشته باشد. لیفت سینه می تواند جهش قوی سینه های شما را بازگرداند و به آنها اجازه می دهد جوان تر و جذاب تر به نظر برسند.

جراحی لیفت سینه به مهارت های جراحی سطح بالا و تکنیک های مدرن نیاز دارد. برای حصول اطمینان از نتایج بهینه، جراح پلاستیک شما باید از نظر تعادل، هارمونی و زیبایی طبیعی چشمی باهوش داشته باشد. پیدا کردن یک جراح لیفت سینه که مورد احترام همسالان خود قرار می گیرد، می تواند اعتماد و اطمینان شما را به جراح انتخابی شما جلب کند.

در این مقاله از سایت دکتر سیدصاحب حسینی نژاد، فوق تخصص جراحی پلاستیک و بهترین جراح سینه در استان خوزستان، به بررسی لیفت سینه و ویژگی های یک جراح خوب خواهیم پرداخت.

عوامل متعددی وجود دارد که می تواند در از دست دادن سفتی و فرم سینه نقش داشته باشد. برخی از این عوامل عبارتند از بارداری، شیردهی، نوسانات وزن، افزایش سن و ژنتیک. با گذشت زمان، سینه ها ممکن است خاصیت ارتجاعی خود را از دست بدهند و در نتیجه نوک سینه ها آویزان شوند یا به سمت پایین قرار بگیرند.

لیفت سینه می تواند این نگرانی ها را با موارد زیر برطرف کند:

  • بلند کردن و تغییر موقعیت سینه ها

این روش شامل برداشتن پوست اضافی و تغییر شکل بافت سینه برای بلند کردن سینه ها به موقعیت بالاتر روی سینه است. این می تواند کانتور سینه را جوان تر کند و تقارن را بهبود بخشد

  • تغییر شکل آرئول ها

اگر آرئول ها کشیده یا بزرگ شده باشند، لیفت سینه می تواند اندازه آنها را کاهش دهد و آنها را به شکل جدید سینه تغییر دهد.

  • بهبود سفتی سینه

با برداشتن پوست اضافی و سفت کردن بافت باقیمانده، لیفت سینه می‌تواند استحکام و لحن سینه‌ها را افزایش دهد.

مهم است که توجه داشته باشید که لیفت سینه به طور قابل توجهی اندازه سینه ها را تغییر نمی دهد یا افزایش قابل توجهی در پری قطب فوقانی ایجاد نمی کند. با این حال، این روش را می توان با جراحی بزرگ کردن سینه (ایمپلنت) یا کاهش (برداشتن بافت) برای دستیابی به تغییرات اندازه یا حجم دلخواه همراه با اثر لیفتینگ ترکیب کرد.

قبل از در نظر گرفتن لیفت سینه یا هر روش جراحی، ضروری است با یک جراح پلاستیک واجد شرایط مشورت کنید که بتواند نیازهای فردی شما را ارزیابی کند و توصیه های شخصی بر اساس آناتومی و اهداف شما ارائه دهد.

شما زیباجویان عزیز در مشاوره با بهترین جراح زیبایی سینه در اهواز و استان خوزستان، دکتر سیدصاحب حسینی نژاد می توانید کلیه اطلاعات لازم را برای یک جراحی ایداه آل بدست آورید.

بهترین سن برای لیفت سینه چه سنی است؟

سن ایده آل برای لیفت سینه بسته به عوامل و شرایط فردی متفاوت است. “بهترین” سن ​​خاصی برای همه وجود ندارد، زیرا نیازها و خواسته های هر فرد منحصر به فرد است. تصمیم برای انجام لیفت سینه معمولاً بر اساس ویژگی‌های فیزیکی و نگرانی‌های فرد است تا محدوده سنی خاص.

به طور کلی هنگام تعیین اینکه آیا فردی کاندید مناسبی برای لیفت سینه است، عوامل زیر در نظر گرفته می شود:

* افتادگی سینه

نشانه اولیه برای لیفت سینه، افتادگی یا افتادگی سینه است. اگر سینه‌های شما به‌طور قابل‌توجهی شروع به افتادگی کرده است و بر اعتماد به نفس یا راحتی شما تأثیر می‌گذارد، لیفت سینه ممکن است مناسب باشد.

* ثبات در رشد سینه

به طور کلی توصیه می شود قبل از انجام لیفت سینه صبر کنید تا سینه ها به طور کامل رشد کنند. این تضمین می کند که جراحی در دستیابی به نتایج طولانی مدت موثر خواهد بود. رشد سینه معمولاً در اواخر نوجوانی یا اوایل دهه بیست اتفاق می افتد، اما تغییرات فردی وجود دارد.

* برنامه های بارداری آینده

اگر قصد دارید در آینده بچه دار شوید، ممکن است توصیه شود لیفت سینه را به بعد از تکمیل خانواده خود به تعویق بیندازید. بارداری و شیردهی می تواند بر شکل و استحکام سینه تأثیر بگذارد و اگر قبل از بچه دار شدن انجام شود، به طور بالقوه نیاز به جراحی تجدید نظر دارد.

* سلامت عمومی و آمادگی عاطفی

مانند هر عمل جراحی، لیفت سینه نیاز به سلامت کلی و ثبات عاطفی دارد. برای انجام عمل جراحی و پیگیری روند بهبودی پس از عمل، داشتن شرایط جسمی و روحی پایدار بسیار مهم است.

در نهایت، تصمیم به انجام لیفت سینه باید با مشورت یک جراح پلاستیک واجد شرایط گرفته شود. آنها می توانند شرایط فردی شما را ارزیابی کنند، آناتومی سینه شما را ارزیابی کنند، اهداف شما را مورد بحث قرار دهند و مناسب ترین زمان را برای این عمل توصیه کنند. آنها نگرانی‌های خاص، سابقه پزشکی و ترجیحات شخصی شما را در نظر می‌گیرند تا توصیه‌های شخصی در مورد سن بهینه برای لیفت سینه در مورد شما ارائه دهند.

دکتر سیدصاحب حسینی نژاد، بهترین جراح لیفت سینه در استان خوزستان، در ابتدا به انتظارات شما زیباجویان از جراحی لیفت سینه گوش فرا می دهد و سپس با توجه با آناتومی بدن بهترین روش را برای لیفت سینه شما در نظر می گیرد.

در طول عمل چه انتظاری می توانم داشته باشم؟

در طول عمل لیفت سینه، به طور کلی می توانید انتظارات زیر را داشته باشید:

مشاوره و برنامه ریزی قبل از عمل

شما یک مشاوره اولیه با یک جراح پلاستیک خواهید داشت تا در مورد اهداف، سابقه پزشکی و انتظارات خود صحبت کنید. جراح آناتومی سینه، کیفیت پوست و موقعیت نوک سینه شما را ارزیابی می کند تا مناسب ترین روش جراحی را برای شما تعیین کند. آنها دستورالعمل های قبل از عمل را ارائه می دهند، که ممکن است شامل پرهیز از مصرف برخی داروها و ترتیب دادن شخصی برای همراهی شما در روز جراحی باشد.

بیهوشی

جراحی لیفت سینه معمولاً تحت بیهوشی عمومی انجام می شود و اطمینان حاصل می کند که شما در طول عمل به راحتی در خواب هستید.

محل برش

الگوی برش خاص مورد استفاده به میزان افتادگی سینه و نتیجه مطلوب بستگی دارد. گزینه های رایج برش عبارتند از:

برش لنگر شکل

این رایج‌ترین روش است که شامل برش‌هایی در اطراف آرئول، به صورت عمودی از ناحیه آرئول تا چین سینه و به صورت افقی در امتداد چین سینه است.

برش آب نبات چوبی

این تکنیک شامل برش هایی در اطراف هاله و به صورت عمودی از ناحیه آرئول تا چین سینه است.

برش دونات

این تکنیک شامل یک برش دایره ای در اطراف هاله است و برای موارد خفیف افتادگی مناسب است.

◊ تغییر شکل و جابجایی

پس از ایجاد برش‌ها، جراح بافت پستان را بلند کرده و شکل آن را تغییر می‌دهد و نوک پستان و آرئول را به موقعیت بالاتری تغییر می‌دهد. پوست اضافی برای دستیابی به کانتور سینه سفت تر و جوان تر برداشته می شود.

◊ تنظیم آرئولا و نوک پستان

در صورت لزوم، اندازه و شکل هاله را می توان در طول عمل تغییر داد تا با ظاهر جدید سینه مطابقت داشته باشد. این ممکن است شامل کاهش قطر آرئول یا جابجایی آن در بالای تپه سینه باشد.

هنگامی که تغییر شکل و جابجایی مورد نظر به دست آمد، برش ها با بخیه به دقت بسته می شوند. جراح ممکن است از بخیه های لایه ای در بافت سینه استفاده کند و پوست ممکن است با بخیه، نوار چسب یا چسب جراحی بسته شود.

پس از جراحی، با از بین رفتن بیهوشی، در ناحیه بهبودی تحت نظر خواهید بود. ممکن است برای حمایت از سینه ها و کمک به بهبودی، پانسمان یا سوتین جراحی قرار دهید. دستورالعمل‌هایی در مورد مراقبت‌های بعد از عمل، از جمله نحوه مدیریت ناراحتی، مراقبت از برش، استفاده از دارو، و زمان برنامه‌ریزی قرار ملاقات‌های بعدی دریافت خواهید کرد.

توجه به این نکته مهم است که تجربه و بهبودی هر فردی می تواند متفاوت باشد. پیروی از دستورالعمل‌های بعد از عمل جراح و شرکت در ویزیت‌های پیگیری برنامه‌ریزی‌شده برای بهبودی روان و نتایج مطلوب بسیار مهم است.

به شما زیباجویان دوست داشتنی توصیه می شود قبل از اقدام برای هر گونه عمل زیبایی  در سینه، بهتر است با دکتر سیدصاحب حسینی نژاد، فوق تخصص جراحی پلاستیک و بهترین جراح زیبایی سینه در استان خوزستان و اهواز  و با تجربه های بسیار در عمل جراحی لیفت سینه یا بالا کشیدن پستان، مشاوره گرفته و صادقانه خواسته ی خود را به ایشان باز گو نمایید تا در بهترین شکل ممکن؛ بتوانید به مقصود خود برسید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =